fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Brzi, 15-minutni trening za ruke možete napraviti kod kuće sa samo dvije bućice. 5 izvrsnih vježbi za ruke u formatu intervalnih krugova kako biste tonirali biceps i zategnuli triceps. Oblikujte ruke koje ste oduvijek željeli s ovim treningom.

Koje su najbolje vježbe za tonirane ruke?

Za toniranje vaših ruku, usredotočite se na biceps, triceps, i deltoid mišiće. Biceps savija lakat i stavlja ruku na rame. Povlačenje bučicama je odlična vježba za biceps. Tricepsi se protežu do ramena – vježbajte ih ekstenzijama i izbačajima. Vaš deltoid pomiče ruku u ramenu i možete ga vježbati prednjim, bočnim i zadnjim dizanjima ruku.

Kako do zategnutih ruku?

Da biste dobili tonirana područja, morate raditi treninge otpora. Točka. Naši mišići reagiraju na stres koji je na njima. Glavni mišići na rukama uključuju biceps, triceps i deltoide. Morate izvoditi otporne vježbe za svaku skupinu od tih mišića kako biste tonirali i oblikovali svoje ruke. Ovaj trening izvrstan je način za to!

Radimo 40 sekundi, nakon čega slijedi 20 sekundi odmora. Trebali biste napraviti 10-14 ponavljanja svake vježbe po setu.

 

15-minutni trening s bućicama za biceps i triceps – vježbe:

1.Triceps ekstenzija iznad glave

15-minutnim treningom do zategnutih ruku

 

2. Povlačenje bučica na vojni potisak

15-minutnim treningom do zategnutih ruku

 

3. Stajaći triceps izbačaji

15-minutnim treningom do zategnutih ruku

 

4. Alternativna biceps povlačenja

15-minutnim treningom do zategnutih ruku

5. Ležeća triceps ekstenzija

15-minutnim treningom do zategnutih ruku

 

Proteinski muffini gotovi za 3 minute
Riža od cvjetače

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!