fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Zdravi cheesecake uz koji ćete se osjećati kao da ste u slastičarnici. Točka. Uštedjet će Vam kalorije i dokazati da čak i u zdravijoj i manje kaloričnoj varijanti cheesecake može biti sjajan! U ovom receptu, mnogo kalorija uštedjeli smo na bazi i sladilu bez kalorija. Međutim, dosta naše priče, pokušajte sami i ne zaboravite ga podijeliti. Ne samo slike, nego i preostali cheesecake. To isto štedi kalorije. 🙂

Sastojci za bazu:

Sastojci za sloj od sira:

Kalup za pečenje promjera 20 cm.

Ova količina je dovoljna za 12 komada.

Vrijeme pripreme: 25 minuta
Vrijeme pečenja: 60 minuta
Vrijeme hlađenja: Idealno ostaviti preko noći

Upute za pripremu:

  1. U posudi pomiješamo sastojke za bazu cheesecake-a. Zatim rasporedimo tijesto po dnu kalupa koji smo prethodno obložili papirom za pečenje. Zagrijte tijesto na 10 minuta u prethodno zagrijanoj pećnici na 170 stupnjeva.
  2. U međuvremenu, napravit ćemo kremu. U većoj zdjeli pomiješajte sir, jaje, limunov sok i koru limuna. Dodajte sladilo. Napokon dodajte makove sjemenke i pomiješajte.
  3. Smjesu stavite na prethodno pečenu podlogu i pecite u pećnici cca 50-60 minuta. Nakon pečenja, površina cheesecake-a treba lagano porumeniti i sredina će biti još malo nestabilna. Bez brige, stvrdnut će se.
  4. Površina može biti ukrašena slojem voća ili preljevom bez kalorija, mi smo koristili jagodu, odlična kombinacija! Zdravi cheesecake se nakon toga potpuno ohladi i skrutne u hladnjaku. Idealno ostaviti preko noći.

1 komad ima 176 kalorija , 8 grama masti, 14 grama ugljikohidrata i 11,9 grama proteina.

Uvod: Flexible dieting ili fleksibilna prehrana - 1.dio
Kokosovo ulje i sve njegove blagodati

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!