fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Kod nas u kuhinji malo manje poznatija, ali u zadnje vrijeme sve više korištena – butternut tikva iliti bundeva. Njezina sve veća popularnost ima i svoje zašto. Svojim odličnim svojstvima privukla je mnoge fitnessoljupce, kao i sve koji paze na zdravu prehranu.

Evo zašto ju volimo:

  • obiluje karotenoidima,
  • dobit ćete i mnogo vlakana,
  • odličan izvor kalija, kalcija i magnezija,
  • sadrži dovoljne količine vitamina C i vitamina B,
  • smanjuje upalne procese,
  • izuzetno malo kalorija sadrži.

Sastojci

✔ 1 bundeva
✔ pileća/povrtna juha (temeljac)
✔ 2 glavice luka
✔ 3 mala češnjaka
✔ 40 g maslaca
bučine sjemenke

Upute za pripremu

Bundevu oguliti te narezati na kockice. Luk također oguliti i narezati na kolutiće. Na plehu za pečenje peći oko 30 minuta na 200°C.
Temeljac radimo proizvoljno po svom ukusu. U blender dodajemo bundevu, luk, češnjak, papar, maslac te juhe ovisno koliko želite gustu smjesu (sami dodatno doziramo nakon blendanja).

Kao dodatak i ukras posipamo u tanjur bučine sjemenke i svježi peršin.

Recept by Nikola Jurković, Chef at Proteone

3 vježbe za pravilno držanje
Magnezij - podcijenjeni element velikih dobrobiti

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!