fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Nedjelja je dan za najfinije ručke, slažete li se? I nedjeljom možete imati svoj fit obrok, a danas je na rasporedu recept za fit popečke kojima je baza mljevena puretina kojoj zatim dodajemo povrće, a najdraži posni sir je u ulozi umaka! Bilo da je ručak za jednu, dvije, tri, četiri osobe…ma cijelu obitelj, svi će se oduševiti ovim popečcima! Pogledajte recept u nastavku.

Vrijeme pripreme: 15 minuta
Vrijeme pečenja na tavi: 10 minuta
(ili vrijeme pečenja u peći: 25 minuta)

Sastojci za fit obrok

✔ 500 g mljevene puretine
✔ 50g  svježeg špinata
✔ 50 g heljdinog brašna
✔ 50 g naribane gaude
✔ 1 kuhana mrkva
✔ 1 glavica luka
✔ 3 žlice maslinovog ulja
✔ himalajska solcrni papar, češnjak u granulama, chili crvena paprika u prahu
✔ 200 g krem posnog sira

Upute za pripremu fit obroka

U posudi pomiješati meso, sitno nasjeckani luk, špinat, kuhanu mrkvu, gaudu, brašno, ulje te začine.
Kreiramo popečke, te ih stavimo peći na tavu koju smo prethodno nasprejali kokosovim uljem u spreju. Pečemo sa svake strane do 5 minuta na srednjoj vatri dok ne porumene.

Druga opcija je pečenje u pećnici, gdje ćete ih peći ovisi o Vama i kako Vam je lakše. Isto tako kreiramo popečke i poslažemo ih na protvan obložen papirom za pečenje. I zatim stavimo peći na 200°C na 25 minuta.

Za umak, u 200g posnog sira dodamo malo vode kako bi ga razrijedili u jogurt. I prelijemo po popečcima ili umačemo popečke u naš umak.

Po ovom receptu napravili smo 6 kom popečka koje dijelimo u 2 obroka, a jedan obrok sadrži:

➡️ 647 kalorija

➡️ 79,8 g proteina

➡️ 25,8 g ugljikohidrata

➡️ 30,9 g masti

Recept by Nikola Jurković, Chef at Proteone

Cigarete i zdravlje – što morate znati o njihovom učinku?
Proteini: kako odrediti ukupni unos proteina i koliko zapravo trebamo?

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!