fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Opet je to doba godine … vrijeme da se usredotočite na novogodišnje odluke. Mnogi započinju program vježbanja, ali ga napuštaju prije Uskrsa. Međutim, Vi možete povećati šanse za ostvarenje svojih ciljeva dugoročno ako slijedite ovih pet jednostavnih savjeta kako bi postigli svoje fitness ciljeve.

Odredite svoju pripravnost

Pobrinite se da ste i fizički i psihički spremni započeti program vježbanja. Recite svom liječniku da želite započeti fitness režim i želite biti sigurni da ste dovoljno zdravi za početak. Nakon što ste fizički spremni da nastavite, razmislite o vašoj mentalnoj spremnosti. Koliko je vjerojatno da ćete se držati programa vježbanja jednom kada započnete? Iako postoje mnogi faktori koje treba uzeti u obzir, tri su najznačajnija.

Vjerojatnije je da ćete uspjeti ako:
  • Imate povjerenja u svoje sposobnosti vježbanja,
  • Primate ohrabrenje i potporu onih koji su vam najbliži,
  • Sudjelujete u ugodnom načinu vježbanja.

Napravite plan za ostvarenje novogodišnje odluke

Prije nego započnete program vježbanja, odgovorite na tri pitanja. Prvo, kada ćete vježbati? Identificirajte tri dana i vrijeme koje vam odgovara i držite se tih dana tako da radite u isto vrijeme svaki tjedan. Drugo, koju vrstu vježba ćete raditi? Najbolji tip vježbanja je onaj u kojem uživate. Ne brinite o tome što svi drugi rade; odaberite vježbe koje vama odgovaraju. Birajte između aktivnosti kao što su hodanje, biciklizam, trčanje, plivanje, dizanje utega, klizanje, ples, golf, rukomet, tenis i košarka. Treće, koliko vremena ćete potrošiti na trening? Počnite s manje od 10 minuta po treningu i polako se penjite do najmanje 30 minuta po treningu.

Povedite prijatelja

Možda poznajete nekoga tko je odlučio početi vježbati u Novoj godini. Započnite svoje putovanje zajedno. To će povećati vaše šanse za uspjeh plus više ćete se zabaviti. Da bi ovo funkcioniralo, morate pronaći trening koji odgovara oboje. To je izazov, ali vrijedan jer vam trening partner pruža podršku, pozitivno društveno iskustvo i inspiraciju. Bit će trenutaka kada niste raspoloženi za trening, a partner će biti samo motivacija koja vam je potrebna da biste se pokrenuli.

Polako, ali sigurno do ostvarenja novogodišnje odluke

Razmislite o svom planu kao o cjeloživotnom zalaganju za zdraviji način života. Mnogo je vjerojatnije da ćete biti uspješni ako na početku krenete lakše. Na primjer, vidjet ćete ljude koji vježbaju na vrlo visokom intenzitetu, ali trebali biste početi s niskim do umjerenim intenzitetom treninga. Možda znate ljude koji treniraju šest dana u tjednu, ali u redu je početi s tri. Možete vidjeti da se ljudi upuštaju u različite fizičke aktivnosti, ali 15 minuta hoda tri dana u tjednu je odlično mjesto za početak.

Budite realni

Jedan od najvećih problema s novogodišnjim ciljevima je da se postavljaju izuzetno nepraktično. Postavljanje ciljeva je odlična ideja, ali uvjerite se da su realni i izvedivi. Na primjer, cilj da izgubimo 12 kg do Uskrsa je i razuman i ostvariv. S druge strane, cilj istrčavanja maratona do tog datuma je nerealan i potencijalno nesiguran za trkače početnike. Razmislite o tome kao da gradite kuću. Počnite polako (tj., S niskim intenzitetom i trajanjem), razvite čvrste temelje kondicije i zatim nadogradite taj temelj kako se vaše fitness sposobnosti poboljšavaju.

5 načina kako trčanje na traci učiniti zanimljivijim
Crno-bijeli svijet: recept za proteinske kocke

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!