fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Posni sir je jedinstven mliječni proizvod, jer je nizak u ugljikohidratima i bogat proteinima. Kao i ostale vrste mliječnih proizvoda, i posni sir je bogat mastima, ali dostupne su verzije sa smanjenim udjelom masti. Jesti svježi posni sir prije spavanja je popularna praksa među bodybuilderima i sportašima koji prate trening snage, a može imati koristi za dijabetičare, isto tako. Dakle, jedenje posnog sira prije kreveta možete imati prednosti, ali ukupni unos kalorija čini razliku.

Povećanje sitosti

Ako ste na dijeti, posni sir prije spavanja može vam pomoći u kontroli apetita. To je zato što sir sadrži vrstu proteina nazvanog kazein, koje vaše tijelo probavlja sporije od drugih vrsta bjelančevina. Prema istraživanju objavljenom u izdanju “American Journal of Clinical Nutrition” iz ožujka 2011. godine, kazein je puniji od drugih vrsta bjelančevina, pa je tako i popularan proteinski dodatak u obliku praha. Zbog sporog probavljanja i visoke razine sitosti, posni sir može vas držati da ne biste bili gladni tijekom noći i potaknuti da manje ujutro jedete.

Povećani učinak hormona rasta

Vrsta hrane koju jedete može utjecati na razinu hormona, a to može uvelike utjecati na vaš sastav tijela. Konzumacija posnog sira može biti optimalan izbor za povećanje proizvodnje hormona rasta jer je bogat proteinima i ima minimalne ugljikohidrate. Studija u broju “Metabolizam” iz listopada 1968. godine pokazala je da konzumacija bjelančevina sama potiče povećanje razine hormona rasta, dok je kombinacija proteina s ugljikohidratima koči otpuštanje hormona rasta. Povećane razine hormona rasta mogu imati koristi kod dijabetičara i onih koji pokušavaju dobiti mišiće. Hormon može promicati gubitak masnoće i dobitak mišića, pokazalo je istraživanje objavljeno u lipnju 2009. godine “The Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism”.

Poboljšan gubitak masnog tkiva

Dok je poznato da visoko-proteinska dijeta ima prednosti za masno tkivo i gubitak težine, vrsta proteina koju konzumirate također može utjecati na vaše rezultate. Neka istraživanja ukazuju da bi svježi sir i ostali mliječni proteini mogli biti optimalni. Istraživanje objavljeno u časopisu “The Journal of Nutrition” iz srpnja 2011. godine pokazalo je da je povećana potrošnja mliječnih proizvoda povezana s povećanim gubitkom masti kod žena.

Povećan rast mišićne mase

Posni sir je bogat proteinima, koji osiguravaju aminokiseline koje vaše tijelo koristi za izgradnju mišića i drugog tkiva. Svježi posni sir može biti bolji u odnosu prema drugim izvorima bjelančevina, kao što je kod žena u istraživanju objavljenom u časopisu “The Journal of Nutrition” koje su iskusile više dobitaka mišića s proteinima mliječnih proizvoda. Osim toga, sir je bogat kalcijem, a povećani unos tog minerala može potaknuti razinu testosterona, pokazalo je istraživanje objavljeno u ljetopisu 2009 “Biological Trace Element Research”. Testosteron pomaže u dobivanju mišića.

Piletina i povrće nabrzaka za laganu večeru, njam!
Proteinske kocke s rogačem

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!