fbpx
BESPLATNA POMOĆ I SAVJETOVANJE: 091/7327-231 info@proteone.hr

Prehrana prije i poslije treninga

 

Kako bi postigli željene rezultate važno je znati što treba jesti prije, a što poslije treninga.

Odabirom pravih namirnica prije treninga možete poboljšati trening i rezultate.

Nikada nemojte vježbati gladni!!

Trebalo bi jesti sat do dva prije treninga, kako bi dali organizmu dovoljno vremena za probavu hrane (kako ne bi osjećali težinu ili mučninu tijekom treninga ili za vrijeme treninga imali problema s neprobavljenom hranom). Tijelo i mišiće je potrebno prije treninga napuniti energijom, kako bi uspješno trošilo energiju i odradilo zadane vježbe. Ako uposlite mišiće bez raspoloživih hranjivih tvari i popunjenih rezervi (glikogena) doći će do intenzivne razgradnje mišića, što nije cilj vježbanja.

 

– Obrok prije treninga neka sadrži ugljikohidrate, niskog glikemijskog indeksa (kuhani krumpir, integralne tjestenine, zobenih pahuljica, heljdine kaše) uz dodatak nemasnog izvora proteina.
– Izbjegavajte masne namirnice, jer se mast probavlja duže vrijeme.
– Izbjegavajte namirnice koje su bogate vlaknima.
– Izbjegavajte namirnice čijom probavom se proizvode plinovi, kao što su grah, prokulice, grožđe, brokula.
– Izbjegavajte sol, jer ona uzrokuje zadržavanje vode.

 

Nakon treninga treba unijeti hranu koja će adekvatno nahraniti iscrpljeni organizam. Nakon jakog i kvalitetnog treninga, mišići su premoreni, razina glikogena je drastično pala i počinje katabolizam ili razgradnja mišića. Jedini način da zaustavimo negativni proces i pokrenemo anabolički procesa ili izgradnju mišića je unos hrane u organizam koja mu je poslije treninga najpotrebnija. Nadoknadu ugljikohidrata i tekućine treba započeti što prije, tijekom 30 min nakon što se završilo s vježbanjem. Prilikom prvog sljedećeg obroka odaberite: namirnice koje sadrže složene ugljikohidrate, namirnice koje su bogate proteinima, a siromašne mastima.

 


 

“Novo doba nutricionizma.”

Petrova ul. 133,
10 000 Zagreb, Hrvatska
T: +385 1 4840 534
Mob: +38591 3031 028
info@nutrilifecentar.hr
www.nutrilifecentar.hr

RUČAK: Tjestenina na talijanski
Kolačići bez pečenja!

Prijava na proteone.hr newsletter

Prijavi se i osvoji svoj popust na cjelokupni iznos kupovine te budi redovito informiran o svim novostima i ponudama!