ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti 3 (često zanemarena) savjeta za povećanje stražnjice!

3 (često zanemarena) savjeta za povećanje stražnjice!

Možda ste čuli izreku: "Ne možete dobiti stražnjicu kakvu želite, ako ćete samo sjediti na njoj!" Iako je to prilično istina, postoje tri savjeta da poboljšate svoj rezultat koji možda uključuje sjedenje, a donosimo ih u nastavku.

Djevojka trenira na prostirki.
Datum objave: 26.01.2020

3 (često zanemarena) savjeta za povećanje stražnjice!

1. Pravilna prehrana

Baš kao što se trbušnjaci grade u kuhinji, uglavnom se tako grade svi mišići. Radite puno čučnjeva, vježbate i znojite se i prilikom toga stvarno opterećujete mišiće, tako da trebate gorivo za svoje tijelo.

Dok svi makronutrijenti (ugljikohidrati, masti i proteini) igraju važnu ulogu u čvrstom planu prehrane, ako je vaš primarni cilj čvrsta i dignuta stražnjica, usredotočite se na povećanje i poboljšanje unosa proteina i masti. Općenito, omjer koji želite ciljati je 40% ugljikohidrata, 30% masti i 30% proteina. Ali svako tijelo je drukčije, pa ćete možda morati prilagođavati svoj omjer.

To vam ne daje dozvolu jesti odreske i sir cijeli dan! Provjerite dolaze li iz kvalitetnih izvora. Za proteine, koji pomažu obnoviti mišiće, posegnite za jajima, piletinom i lososom (ili quinoa, leća i bademi ako ste vegetarijanac). Za masti, odlučite se za avokado, kokosovo ulje, maslinovo uljeorašaste plodove i sjemenke.

3 (često zanemarena) savjeta za povećanje stražnjice, više na linku!

2. Uzmite dane odmora

Iznenađenje, iznenađenje! Mišić nije zapravo izgrađen u teretani ili tijekom vježbanja. Gradi se kada se odmarate od treninga. Kada radite tonu čučnjeva, zapravo uzrokujete mikro-suze u vašim mišićnim vlaknima (što je dijelom zbog čega se sljedeći dan osjećate toliko uznemirenima).

Vaši su mišići napravljeni kako bi popravili te suze i ojačali - poznata "Što vas ne ubije, to vas ojača!". Ali ako ne uzmete dane odmora, mišići nikad ne dobivaju priliku da se potpuno oporave, a vi ćete nastaviti razbijanje mišića, bez da dajete svom tijelu  vrijeme da se izgradi natrag. Dakle, nema zapravo dobitaka na mišićima i riskirate doista neugodne simptome pretreniranosti.

Uzmite ovo kao dozvolu da se odmorite svako malo (svaka četiri dana u svrhu ovog izazova). Ne samo zato što to treba vaše tijelo, nego i vaš um. Isključite se i dopustite da se opustite.

3. Istezanje i masiranje na roleru

Sada, ako stvarno ne možete sjediti mirno na dane odmora, učinite to danom aktivnog oporavka, obavljanjem istezanja i masiranja na fitness roleru. Ne znate gdje početi? Pokušajte sa sljedećim vježbama: 5 vježbi za donji dio tijela na fitness rolleru.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte