ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti 3 savjeta o alkoholu i vježbanju!

3 savjeta o alkoholu i vježbanju!

Zaljubljenik ste u fitness i trening te si često postavljate pitanje koliko čaša vina uz obrok ili pivo s prijateljima utječe na vaše rezultate? 

Datum objave: 22.10.2020

Alkohol i trening nisu dobra kombinacija, svi su čuli za to, ali nismo uvijek u prilici preskočiti druženja s prijateljima stoga vjerojatno mislite da je na taj dan bolje preskočiti fizičku aktivnost, no rekli bi da to i nije baš tako.

1. Bolje je vježbati nego ne vježbati

Nemojte koristiti alkohol kao izgovor za preskakanje treninga. Učinak vašeg treninga bit će lošiji od uobičajenog dana, ali svejedno će dati bolji učinak nego preskakanje treninga Trening svakako treba odraditi na dan konzumacije alkohola i dan nakon konzumacije alkohola.

2. Što manje pijete, to je bolje za vježbanje

Vjerojatno ste čuli da "ako pijete alkohol nakon treninga, sve ste uništili". Učinak će se smanjiti, ali vaš trening neće biti potpuno izgubljen. Ako pijete umjereno, ne bi trebalo biti veće opasnosti za vaše rezultate. Uz konzumaciju alkohola poželjno je piti i dovoljno tekućine kako se ne biste osjećali dehidrirano.

3. Sljedeći dan odaberite jednostavnu i kontroliranu aktivnost

Budući da je alkoholu potrebno neko vrijeme da napusti tijelo, mnoge vaše sposobnosti mogu biti oslabljene dan nakon što popijete, poput sposobnosti koordinacije i reagiranja. Drugim riječima, trebali biste se kloniti timskih sportova jer oni nose veći rizik od ozljeda.

Što smo zaključili?

Naravno, najbolje je za vaš trening i vaše tijelo ako se nikada ne napijete, ali to ne znači da to ne možete učiniti i na kraju postignete željene rezultate.. Pokoje pivo s vremena na vrijeme neće pokvariti vaše rezultate. Sve dok ste u granicama ne biste se trebali brinuti hoćete li uz hranu popiti pivo ili čašu vina.

Svrha ovog članka nije promoviranje alkohola.  Alkohol ima negativne učinke i može dovesti do nelagode ako se s njim neodgovorno postupa. Ono što želimo poručiti jest da ne morate izbjegavati alkohol u svrhu treninga ako alkohol doživljavate kao nešto pozitivno. Pijte umjereno. Ako svoj trening prioritizirate na 100%, dobro bi bilo suzdržati se., ali ako želite ponekad ipak se podružiti uz  čašu vina ili pivo, još uvijek imate dobre uvjete za postizanje rezultata sa svog treninga.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte