ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti 7 jutarnjih navika koje će vam olakšati život!

7 jutarnjih navika koje će vam olakšati život!

Ponedjeljak ujutro je i mnogi od nas se bore s kušnjom ostanka u toplom krevetu, iako znamo da imamo puno posla za obaviti pa si ne možemo priuštiti da gubimo vrijeme. Započnite dan za više produktivnosti i slobodnog vremena kako biste postigli optimalne sportske ili radne performanse tijekom dana, uživajući u zasluženom odmoru. Kako ćete to najlakše napraviti donosimo u nastavku kroz 7 jutarnjih navika.

Žena u krevetu stišava budilicu ujutro.
Datum objave: 29.12.2019

Što ćemo naučiti u ovom članku?

  • Kako započeti novi tjedan?
  • Koje metode odabrati za povećanje produktivnosti?
  • Kako poboljšati rad tijekom dana, a pritom učiniti mnogo za svoje zdravlje?

Kako prekrižiti jedan zadatak za drugim tijekom dana?

Da bismo pronašli načine kako da pravilno shvatimo jutarnju rutinu, moramo razmišljati o situacijama u kojima poduzimamo neprimjerene korake. Tako sabotiramo svoju produktivnost i raspoloženje i bacamo palice pod noge.

Pogrešan (i relativno čest) pristup jutarnjih navika:

  • Uspješno zanemarujemo prvi (a često i drugi i treći) zakazani alarm. Ustajemo (s malo sreće) u drugom pokušaju, što nas dovodi u vremenski pritisak od početka dana.
  • Prva aktivnost koju napravimo nakon buđenja je bacanje pogleda na društvene mreže. Mačići, štenad, nekoliko motivacijskih citata izvađenih iz konteksta = sve što je potrebno da jutro bude ispravno.
  • Nakon toga, u dvadesetom videozapisu o mačkama, otkrivamo da ne stižemo vremenski, pa se premještamo pod vrući tuš dok dovršavamo šalicu hektolitara kave.
  • Kava je tada jedina tekućina koju primamo ujutro (iako u količinama koje bi napunile spremnik manjeg vozila).
  • Ako Bog da, pojedemo doručak u obliku slatkih peciva ili žitarica (i gledamo video s mačićima).
  • Nakon sat vremena na poslu ili u školi umorni smo i razdraženi kako nam je snižena razina šećera u krvi, a kofein prestao raditi.

7 jutarnjih navika koje će vam olakšati život! Više pogledajte klikom na link.

Zdraviji i učinkovitiji pristup jutarnjih navika. Kako?

Ovdje su načela jutarnje rutine koja će vam pomoći započeti dan, a između ostalog će utjecati na kvalitetu vašeg sna na kraju:

  1. Nakon buđenja nadoknađujemo laganu dehidraciju, koja se prirodno pojavljuje nakon posta noću i često je potpomognuta sportskim aktivnostima navečer. Idealan izbor može biti voda s limunom, što će pomoći da dovoljno hidrirate tijelo. Ovo je najvažnije za osiguravanje efikasnog rada svih naših metaboličkih procesa.
  2. Nastojimo se što prije izložiti sunčevim zrakama. Što nije moguće zimi pretežito i ne možemo vam tu pomoći, ali onda preporučujemo makar uzimanje vitamina D3 kao dodatka da niste u manjku.
  3. Ako vrijeme dopušta, preporučljivo je izvoditi lagane tjelesne aktivnosti poput šetnje sa psom, brzog hodanja, izvođenja nekoliko laganih vježbica ili istezanja mišića.
  4. Zatim se otuširamo. Prvo s toplom vodom provodimo higijenu, a zatim slavinu usmjeravamo prema ledenoj vodi, što će ojačati našu psihu, performanse i imunitet. Pomoći će nam da se suočimo sa zamkama novog dana s novom razinom energije.
  5. Odaberemo doručak koji će nas dovoljno nahraniti i pružiti nam osjećaj energije do ručka. Ako se osjećamo umorni nakon jutarnjih ugljikohidrata, možemo doći do kombinacije proteina i masti (jaja s avokadom, jogurt s orasima, mocarela s rajčicom itd.), A u protivnom možemo nastaviti samo s tradicionalnom proteinskom zobenom kašom za doručak. Veći dio ugljikohidrata posebno će cijeniti sportaši kojima je cilj nadoknaditi zalihe glikogena u mišićima. To se posebno odnosi na sportove izdržljivosti ili predstavnike sporta s treninzima visokog intenziteta, gdje je iscrpljivanje glikogena značajno (nogomet, hokej, rukomet, ...).
  6. Sada smo napokon zaslužili nagradu u obliku šalice kave ili čaja po našem izboru. Možemo se razveseliti kvalitetnom proteinskom kavom, jednako kao i zelenim čajem. Počinjati s kofeinom jutro nije nužnost.
  7. Do sada, ako je moguće, ostajemo izvan mreže iliti offline s društvenih mreža, štedeći oko 4 sata i 37 minuta od našeg jutra. U idealnom slučaju, za dan smo napisali zadatke na papir, a nakon što obavimo jutarnju rutinu, bacamo se na njih svom snagom i energijom bez ometanja. Na primjer, ako imate kreativan zadatak (kao što je pisanje ovog članka za nekoga) i ne morate biti u kontaktu, pokušajte odgoditi društveno umrežavanje dok ne iskoristite većinu dana. Vidjet ćete da bez uznemiravanja iz vanjskog svijeta u određenom vremenskom razdoblju možete učiniti puno više i bolje.

7 jutarnjih navika koje će vam olakšati život! Više pogledajte klikom na link.

Želiš još zanimljivih članaka? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte