ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti 9 savjeta o tome kako poboljšati imunitet i promovirati zdravlje!

9 savjeta o tome kako poboljšati imunitet i promovirati zdravlje!

Jedan od preduvjeta uspješnog fitnessovca, bilo rekreativnog ili profesionalnog, jest održavanje zdravlja tijekom cijele godine, bez obzira odradimo li godišnje tisuću treninga ili samo sto, imunitet i opće zdravlje bitno će utjecati na naš učinak. Zato u nastavku pogledajte na što treba obratiti pozornost kada pričamo o imunitetu i zdravlju!

Tenisice, voće i povrće na drvenoj površini.
Datum objave: 25.02.2020

Kao što smo već spomenuli, bez obzira odradimo li godišnje tisuću treninga ili samo sto, imunitet i opće zdravlje bitno će utjecati na naš učinak. Dok istodobno, prilično nepovoljno za samog sportaša, dokazano je da se nakon vježbanja stvara takozvani "otvoreni prozor" za naš organizam koji karakterizira povećani rizik od bolesti. Pa kako se nositi s tim?

9 savjeta za jačanje imuniteta:

  1. Kontrolirajte razinu opterećenja na treninzima tako da nisu intenzivna i dugotrajna (posebno u zimskim mjesecima) tako da ne stvaramo preopterećenje za organizam.
  2. Pazite da se razina i brzina mijenjanja opterećenja ne mijenja značajno iz tjedna u tjedan.
  3. Osigurajte dovoljan unos ugljikohidrata (energije) koja je imunološkim stanicama potrebna za pravilno  funkcioniranje. Općenito, sportaši imaju nizak unos ugljikohidrata i nakon vježbanja i tijekom dana (masti i proteini su obično normalni), međutim, ukupni unos često je nizak.
  4. Imunitet se u velikoj mjeri temelji na kvaliteti flore našeg probavnog trakta, za koju se može brinuti upotreba fermentiranog voća ili povrća , jogurta, kefira ili specifičnih supstanci poput kurkumina, glutamina, vlakana ili kolostrum.
  5. Ovdje je važna uloga vrijeme spavanja (značajne razlike u vremenu kada liježemo te kada ustajemo), često su praćene kratkim periodom spavanja.
  6. Nedovoljna razina vitamina D ili magnezija također je problem. Vitamin D neophodan je za unos u optimalnim količinama, posebno u zimskim mjesecima, kada je prikladno održavati između 3000-5000 IU ovog vitamina dnevno kako bi se održao rad sportaša i imunitet. Za magnezij je preporučljivo razmotriti njegovo dodavanje ako smo često izloženi stresu.
  7. Đumbir, med, limun, češnjak ... Naše bake nisu nam to bez razloga preporučile. Čaj od đumbira s medom i limunom jedan je od načina jačanja imuniteta, kao i uključivanje češnjaka ili luka u hranu, posebno zbog njihovih antibakterijskih svojstava.
  8. Iako ovo može zvučati paradoksalno, na imunitet pozitivno utječe i boravak u ledenoj vodi te sauni od koje se može izvući velika korist.
  9. Razina psihološkog stresa i sposobnost suočavanja s njim gore opisanim metodama ili radom s umom igraju ogromnu ulogu ovdje.

Možda te zanima i: Jači imunitet, smanjenje bolova...Što još možemo dobiti odlaskom u saunu?

Što možemo zaključiti?

Ne možemo očekivati ​​da će naš imunitet uvijek raditi kao dobro postavljen sat, ako mu ne pružimo dovoljno kvalitetnu "uslugu". Osim postavljanja odgovarajućeg opterećenja treninga, što ne bi trebalo dovesti do pretreniranosti, prikladno je voditi brigu o zdravlju našeg probavnog trakta ili smanjiti razinu stresa, bilo da je to prikladno spavanje, optimalna nadopuna ili možda uključujući meditaciju i autogeni trening u našem režimu.

Želiš još zanimljivih članaka? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! 

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte