ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Arginin, za što i kako ga koristiti?

Arginin, za što i kako ga koristiti?

Želite nevjerojatan "pump mišića" na treningu, ili jednostavno želite intenzivnije trenirati, a pritom paziti na svoje zdravlje s više strana - ovaj je članak za vas! L-Arginin o kojem je riječ u ovom članku, sastavni je dio mnogih priprema za trening, koji ima i mnoge druge pozitivne učinke u pogledu zdravlja ljudskog organizma.

Arginin, za što i kako ga koristiti
Datum objave: 20.11.2021

Arginin - inače poznat kao L-arginin - je endogena aminokiselina, tj. ona koju tijelo može samo proizvesti iz drugih spojeva. U tijelu se pretvara u dušikov oksid, agmatin i glutaminsku kiselinu, od kojih se kasnije može formirati GABA neurotransmiter. Nalazi se u mnogim proizvodima prirodnog podrijetla, uključujući orašaste plodove i sjemenke (buča, suncokret), špinat, leću ili u proizvodima od cjelovitih žitarica, plodovima mora, crvenom mesu i jajima.

Arginin ima širok spektar djelovanja na ljudski organizam, a u nastavku pogledajte neke od najvažnijih svojstava arginina:

1. Pozitivno djeluje na kardiovaskularni sustav. Odgovoran je za širenje i elastičnost krvnih žila, kao i za sprječavanje nastanka arterijske hipertenzije. Također regulira pH krvi, smanjuje viskoznost krvi zbog smanjenja agregacije krvnih stanica, što smanjuje rizik od nastanka krvnih ugrušaka.

2. Arginin može doprinijeti poboljšanju potencije i plodnosti. Utječe na kvalitetu i proizvodnju sperme, što izravno utječe na plodnost. Štoviše, pomaže u rješavanju problema vezanih uz samu erekciju.

3. Arginin kao tvar koja podržava cirkulaciju koristi se u proizvodnji ljekovitih preparata i preparata za njegu slabe kose te je sastavni dio krema za osobe s atopičnom, suhom i nadraženom kožom. Vlaži, regenerira i umiruje kožu. Arginin također potiče sintezu kolagena, što poboljšava stanje kože, zaglađuje je i doprinosi smanjenju učinaka starenja.

4. Arginin ima pozitivan učinak na imunitet. To je zato što arginin ima pozitivan učinak na timus – endokrinu žlijezdu koja podržava imunološki sustav i igra glavnu ulogu u zaštiti tijela od čimbenika koji slabe imunitet. Također utječe na dušikov oksid, koji također pridonosi imunološkim funkcijama tijela, što ga potiče da se bolje bori protiv bolesti i virusa. Pozitivno djeluje i na crijevnu mikrofloru te na regeneraciju mekih i tvrdih tkiva.

5. Arginin pospješuje proizvodnju dušikovog oksida koji je vrlo važan u transportu kisika i vrijednih hranjivih tvari u krvi. Zahvaljujući suplementaciji arginina, šire se i krvne žile, zahvaljujući čemu mišići bolje rade i stoga možemo trenirati intenzivnije, a time i – učinkovitije. Pozitivno djeluje i na regeneraciju nakon treninga. Može povećati razinu hormona: inzulina, adrenalina ili hormona rasta. Također može povećati apsorpciju glukoze, što znači da se može transformirati u glikogen pohranjen u mišićima;

6. Arginin također ima pozitivan učinak na pamćenje! Svojstva L-arginina omogućuju bolju oksigenaciju našeg mozga, što ima izravan utjecaj na parametre kao što su pamćenje, koncentracija i sposobnost bržeg učenja.

Što zaključiti?

Prije suplementacije argininom vrijedi obaviti temeljit zdravstveni razgovor o svom zdravstvenom stanju i konzultirati se s odgovarajućom osobom. Također, nemojte pretjerivati ​​s količinom arginina tijekom dana, jer višak može dovesti do povećanja krvnog tlaka, proljeva, mučnine, grčeva u želucu ili dehidracije zbog neravnoteže kalija u krvi. Preporučuje se suplementacija argininom između 3-8g. Dobro je ove doze podijeliti na dvije – jednu prije treninga, a drugu noću, jer arginin pozitivno utječe na lučenje inzulina tijekom noćnog odmora.

Ako smatraš ovaj članak korisnim i želiš još ovakvih savjeta prijavi se na naš newsletter, a uz članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel