ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Ashwagandha je dobra samo za stres? Očito ne!

Ashwagandha je dobra samo za stres? Očito ne!

Pitanje utjecaja Ashwagandhe na stres pojavilo mnogo puta do sada. Iz tog razloga, mislimo da je ova tema idealna za idući članak. Međutim pristupit ćemo iz nešto drukčijeg kuta ovaj put, zbog toga što je jedna od studija predstavila tezu o tome može li Ashwagandha također biti odličan dodatak sportašima! Kako bi to točno utjecalo na nas? Pozivamo vas da pročitate u nastavku!

Ashwagandha je dobra samo za stres Očito ne! Saznaj na linku.
Datum objave: 07.06.2019

Ashwagandha - nekoliko riječi

Na početku, naravno, neke informacije o tome što je točno Ashwagandha:

Ashwagandha (Withania somnifera), također zvana "Indijska zimska trešnja" (Indian Winter Cherry). Koristi se u Indiji kao tradicionalni oblik liječenja, nazvan "ayurveda", za nas uglavnom poznat po djelovanju na stresne situacije, a zauzvrat se vidi kao rješenje koje utječe na našu:

  • vitalnost
  • energija
  • snaga

Ashwagandha kod istraživanja može biti predstavljena različito s obzirom na njezine sposobnosti. Primjer koji ćemo navesti uglavnom je usredotočen na predstavljanje onoga što može učiniti za našu kardiorespiratornu snagu i opću kvalitetu života (QOL).

Učinkovitost Ashwagandhe - prezentacija studije

U slučaju provjere kardiorespiratorne snage provode se specifične vježbe - na taj način možemo odrediti tzv. maksimalnu potrošnju kisika (VO2 max). VO2 max se smatra jednim od najboljih načina za određivanje razine kardio-respiratorne kondicije jer predstavlja dugotrajnu razinu aerobne i kardiovaskularne izdržljivosti.

U slučaju QOL-a korištena je posebna anketa WHO-a (Svjetska zdravstvena organizacija), gdje su procijenjena sljedeći aspekti:

  • fizičko zdravlje
  • duševno zdravlje
  • međuljudski odnosi
  • okolišni čimbenici

Za istraživanje je korišten ekstrakt korijena Ashwagandhe. Također je vrijedno spomenuti da su u studiji postojale dvije skupine - jedna je uzimala dodatak, a druga je uzimala placebo.

Rezultati

1-0 za Ashwagandhu! Naš mali dodatak pokazao je vrlo dobre rezultate u slučaju razine VO2max, a također se povećala i kvaliteta života prema ispitanicima. Naravno, rezultati su uspoređeni s placebom, stoga je i pretpostavka. Međutim, sama studija ukazala je na to da je potrebno još testova kako bi se točno utvrdilo što je biljka zapravo sposobna učiniti. Usprkos tome, rezultati su vrlo obećavajući!

Zaključak

Kao što možete vidjeti, Ashwagandha ne mora biti samo povezana s dodatkom koji će nam pomoći u stresnim vremenima. Postoje vrlo jaki dokazi da ona također može utjecati na sposobnosti bodybildera, što također pozitivno utječe na kvalitetu života!

Izvor: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4687242/ 

Želiš još korisnih članaka i informacija prijavi se na naš newsletter, a uz odlične savjete dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! 

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte