ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Dodaci prehrani koji će dobro doći kada se vratite u teretanu!

Dodaci prehrani koji će dobro doći kada se vratite u teretanu!

Povratak u teretanu može biti težak - posebno u trenutnoj situaciji, kada nismo imali pristup teretanama određeno vrijeme zbog prevladavajuće epidemije COVID-19. Mnogi su ljudi zato organizirali kućnu "teretanu" pribavljajući fitness opremu tijekom epidemije (gume za trening, bučice, TRX), ali takva kućna teretana nikada ne može 100% zamijeniti opremu dostupnu u teretani. Stoga su se mnogi odlučili ipak na povratak u teretane, a mi vam u nastavku donosimo dodatke prehrani koji bi vam taj povratak mogli olakšati.

Dodaci prehrani koji će dobro doći kada se vratite u teretanu!
Datum objave: 03.09.2020

A kako bismo povratak u teretanu učinili ugodnijim, u nastavku slijedi 5 dodataka prehrani za koje mislimo da će vam biti korisni pri povratku u teretanu:

1. Kreatin

Definitivno dodatak broj 1 na našem popisu! Kreatin ima mnoga pozitivna svojstva koja utječu na ljudsko tijelo - uključujući utjecaj na regulaciju razine šećera u krvi, također povećava količinu ATP veza, zahvaljujući čemu pozitivno utječe na snagu tijekom i nakon treninga. Kreatin ima značajan utjecaj na naše tijelo neposredno nakon pauze, kada se naša izdržljivost mora vratiti u stanje u kojem je bila kada smo redovito vježbali.

Ako želite saznati više o kreatinu pogledajte članak: Kreatin - što je, kako djeluje na povećanje mišićne mase i snage, i njegovo doziranje

2. Vitamini i minerali

Kada vježbamo, povećava se naša potreba za vitaminima i mineralima, a ponekad ih je teško dobiti sve iz hrane. Stoga je vrijedno nabaviti dodatak koji sadrži i vitamine i minerale kako biste se zaštitili od negativnih učinaka nedostatka istih i poboljšali kvalitetu samog treninga.

Više pročitajte ovdje: 5 tajni pravilnog uzimanja vitamina i minerala!

3. Dodatak proteina

Naše se potrebe za proteinima povećavaju tijekom treninga. Zato su proteinski dodaci uz trening dobar izbor, jer možemo brzo pripremiti shake s pravom količinom proteina (obično 30 g) i brzo ga popiti. To će nam omogućiti da započnemo proces regeneracije i rekonstrukcije mišićnih vlakana istrošenih treningom. Zahvaljujući tome imamo vremena da se mirno vratimo kući, pripremimo hranu i pojedemo sat-dva nakon treninga.

Dodaci prehrani koji će dobro doći kada se vratite u teretanu!

4. BCAA aminokiseline

Aminokiseline razgranatog lanca koje u svom sastavu sadrže leucin, izoleucin i valin još su jedan dodatak koji vrijedi uzimati. Podržavaju regeneraciju nakon treninga i odgađaju osjećaj umora tijekom vježbanja!

Više o aminokiselina saznajte klikom na: 5 najvažnijih prednosti korištenja BCAA aminokiselina

5. Beta - alanin

Posljednji, ali jednako važan dodatak! Osim što povećava učinkovitost treninga, povećava sintezu karnozina koji pomaže stabilizirati pH radnih mišića, a kao rezultat toga osjećamo se manje umorno! Također povećava tjelesnu učinkovitost i vraća kiselinsko-baznu ravnotežu. Više o beta-alaninu možete pročitati ovdje: Beta-alanin i njegov pozitivni utjecaj na sportski performans!

Je li to sve?

Imajte na umu da će, po povratku u teretanu, pravilno odabrana prehrana i plan treninga igrati najvažniju ulogu. Bit će od velike važnosti da se naš povratak u teretanu ne završi neželjenom ozljedom prerano! Stoga, kada ne znamo odabrati plan treninga i prehrane - vrijedi pitati osobu koja će nam u tome pomoći, a naš povratak u teretanu sigurno će biti učinkovitiji i prije svega sigurniji!

Ako smatraš ovaj članak korisnim i želiš još ovakvih savjeta prijavi se na naš newsletter, a uz članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!  

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte