ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Kada koristiti Omega-3 masne kiseline?
Kada koristiti Omega-3 masne kiseline?

Danas na tržištu možemo naći ne samo dodatke vezane uz bodybuilding. Postoji mnogo zanimljivih proizvoda koji također mogu pozitivno utjecati na naše zdravlje. Jedan takav su omega-3 kiseline, koje su za nas posebno važne jer ne može svatko unijeti veliku količinu samo redovitom prehranom. U ovom članku kratko ćemo predstaviti što su omega-3 kiseline, gdje ih naći i u kojim je slučajevima suplementacija posebno važna. 

Kada koristiti Omega-3 kiseline Saznajte klikom na link.
Datum objave: 19.06.2019

Omega-3 kiseline, nekoliko riječi za početak

Na temu omega-3 kiselina, već ste sigurno prikupili dovoljno informacija pa ćemo ukratko predstaviti neke zanimljive informacije o ovoj temi:

  • Postoje razne varijacije ovog dodatka prehrani. Najpoznatije su ALA (alfa-linolenska kiselina), EPA (eikosapentaenska kiselina) i DHA (dokosaheksaenska kiselina).
  • zajedno s omega-6, pripadaju vrsti polinezasićenih masnih kiselina (PUFAs)
  • ALA se smatra "esencijalnom" masnom kiselinom koju treba unijeti hranom
  • ALA se može pretvoriti u EPA i kasnije u DHA. To je uglavnom u našoj jetri. Međutim, ova konverzija je vrlo ograničena a tu u igru dolazi uzimanje gore navedenih kiselina u obliku hrane/dodatka prehrani što može biti vrlo dobro rješenje!

Budući da smo svjesni onoga što je omega-3, hajde da shvatimo kako najbolje doći do ove kiseline!

Omega-3 kiseline, gdje ih dobiti?

Što se tiče alfa-linolenske kiseline, možemo je naći u mnogim biljkama:

Naravno, omega-3 uglavnom je povezan s mnogim ribama. Ovo je vrijedno pogledati jer riba, nažalost, nije svaka jednaka.

  • skuša
  • losos
  • tuna
  • sardine
  • haringa

Ove ribe su najpoznatije po visokoj razini omega-3 masnih kiselina. Međutim, uzgred, one su, naravno, također vrlo masne. S druge strane, također imamo bakalar i smuđ, koji imaju manje alfa-linolenske kiseline, što ih čini manje masnim.

Govedina je vrlo zanimljiva, koja obično ima vrlo nisku razinu omega-3 ... osim ako je krava hranjena isključivo travom! Naravno, nitko neće pitati za prehranu određene krave u mesu, i ove informacije treba uzeti kao puku znatiželju.

Omega-3, kada uzeti?

Omega-3 kiseline mogu pozitivno utjecati na nas, pogotovo kada imamo sljedeće zdravstvene probleme:

  • kardiovaskularne bolesti
  • rak (profilaktičko djelovanje)
  • demencija i problemi s kognitivnom funkcijom
  • reumatoidni artritis

Postoje i studije koje ukazuju da dodatak omega-3 može poboljšati rast mišića. Međutim, do sada to nije sasvim sigurno jer je potrebno više testova - jedan od testova (naći ćete ih na kraju članka pod literatura) snažno ukazuje na to da ovaj regenerator može utjecati na starije osobe, jer utječe na anaboličku otpornost, koja samo dolazi od starenja.

Sažetak

Dodavanje omega-3 kiselina u svoju prehranu uglavnom je povezano s pozitivnim zdravstvenim učincima. Međutim, postoji i mogućnost pozitivnog učinka na učinak treninga utječući na povećanje mišićne mase. Ali čekamo još istraživanja na tu temu. 

Literatura:

https://ods.od.nih.gov/factsheets/Omega3FattyAcids-HealthProfessional/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4936484/

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel