ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Kreatin monohidrat vs. kreatin malat - koji izabrati?
Kreatin monohidrat vs. kreatin malat - koji izabrati?

Tržište dodataka prehrani raste svake godine. Iz tog razloga, često je vrlo teško donjeti odluku da li nam određeni dodatak prehrani potreban, odnosno kako može ispuniti naša očekivanja. U ovom tekstu pokušat ćemo predstaviti kreatin, objasniti što je i suprostaviti kreatin monohidrat i kreatin malat kako bi saznali koje su razlike između ove dvije vrste.

Kreatin monohidrat vs. kreatin malat - koji izabrati
Datum objave: 11.02.2019

Kreatin - što je to točno?

Tipično kreatin možemo kupiti u prahu i različitim okusima koji kada se pomiješa s tekućinom, povećava sposobnost tijela da brzo proizvodi energiju. Kreatin postoji prirodno u našim tijelima i pomaže u napajanju naših mišića, zbog čega ga neki ljudi uzimaju kao dodatak kako bi povećali učinkovitost u teretani. I dolazimo do toga da je iz tog razloga kreatin prepoznat kao jedan od najpopularnijih dodataka prehrani dostupnih na tržištu. Tijekom godina napravljene brojne studije kako bi se provjerile mogućnosti utjecaja ovog dodatka. Možemo se susresti s kreatinom u različitim oblicima, a najčešće je to:

  • kreatin monohidrat (monohidrat)
  • kreatin malat.

Kreatin se stvara endogeno u količini od oko 1 g / dan. Sinteza se uglavnom odvija u jetri, bubrezima i u manjoj mjeri u gušterači. Ostatak kreatina uglavnom se dobiva iz prehrane u 1 g / dan u raznolikoj prehrani. 95% kreatina pohranjenog u našem tijelu nalazi se u skeletnim mišićima, a preostalih 5% u mozgu, jetri, bubrezima i testisima. Budući da se kreatin uglavnom dobavlja iz mesa, vegetarijanci i vegani općenito ga imaju manje u tijelu.

Učinci kreatina

  • Kreatin podržava proces izgradnje strukturnih proteina, koji se jednostavno pretvara u povećanje mišićne mase i snage.
  • Prihvaćanje kreatina utječe na sposobnost tijela da proizvodi energiju jer povećava bazu fosfokreatina, koji je uključen u energetski metabolizam kao transporter fosfornih skupina.
  • Podržava i prodiranje vode kroz stanične membrane.
  • Pomaže u održavanju normalnog pH.

Kreatin monohidrat - što može pružiti

Kreatin monohidrat je najčešće korištena vrsta kreatina. Zbog svoje prihvatljive cijene dostupan je mnogim ljudima. Ovaj dodatak pomaže nam tijekom vježbanja i uglavnom se preporučuje osobama koje se mnogo bave sportom. Prema istraživanju, možete računati na različite učinke kao što su:

  • poboljšanje kvalitete i učinka sportskih aktivnosti,
  • poboljšanje aerobnih (aerobnih) performansi uz dulje napore,
  • pozitivno utječe na snagu, moć, suhu masu, svakodnevni život i neurološke funkcije.

Kreatin monohidrat se često preporučuje raznim vrstama sportaša. Budući da je prirodno stvoren u tijelu, nema mnogo nuspojava. Naravno, sve je za ljude i trebate biti oprezni s preporučenim dnevnim dozama jer postoje s razlogom. Osim toga, monohidrat se također preporučuje koristiti zajedno s drugim dodacima prehrani kako bi se postigli najbolji mogući rezultati treninga.

Kreatin malat - zašto je vrijedan

Malat je, naravno, derivat kreatina, glavna razlika proizlazi iz činjenice da je to molekula kreatina povezana s jabučnom kiselinom. Zbog toga na što je spojen, može imati blagi kiselinski okus, koji, s druge strane, može nadoknaditi osjećaj gorčine koji se često nalazi u dodatku prehrani. Kreatin malat i kreatin citrat imaju veću topljivost u vodi, što u teoriji može ubrzati njegovo djelovanje. Tijekom studija o učincima kreatin malata na trkače pokazalo se da ovaj dodatak daje značajan ergogeni učinak na tijelo. Osim toga, vidljiv je značajan porast pokrivene udaljenosti s trčanjem na velike udaljenosti. 

Sažetak

Budući da su monohidrat i malat jednostavno derivati ​​leucina, oni imaju vrlo slične učinke. Često izbor određenog dodatka ovisi o vašim željama. U slučaju malata, važno je znati da ima visoku topljivost u vodi. Monohidrat je jeftiniji, a njegovi učinci su primjetniji. Ali zadržava mnogo vode u tijelu. Malat je skuplji, ali mišićna masa izgrađena na njoj je bolje kvalitete. Po našem mišljenju, vrijedi isprva koristiti monohidrat kako bi testirali kako reagiramo na kreatin.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel