ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Sve što bi trebali znati o Omega 3 masnim kiselinama
Sve što bi trebali znati o Omega 3 masnim kiselinama

Za omega 3 masne kiseline ste zasigurno čuli već, a kako bi imali potpune informacije donosimo ono najbitnije u nastavku.

Omega 3 masne kiseline ili riblje ulje sve što trebate znati!
Datum objave: 21.07.2019

Riblje ulje je zajednički naziv za dvije vrste omega-3 masnih kiselina: eikozapentaenske kiseline (EPA) i dokozaheksaenske kiseline (DHA). Omega-3 masne kiseline obično se nalaze u ribi, proizvodima životinjskog podrijetla i fitoplanktonima. Riblje ulje se preporučuje kao izvor tih omega-3 masnih kiselina, jer su oni najjeftiniji i najčešći izvor.

Riblje ulje pruža niz prednosti, posebno u obliku prehrambenih dodataka, kako bi omjer omega-3 i omega-6 masnih kiselina u tijelu bio gotovo isti (1:1). Prosječna prehrana (crveno meso, jaja, itd) je bogata omega-6 masnim kiselinama, što je razlog zašto se preporučuje riblje ulje (kako bi uravnotežili omjer). Omega-3 i omega-6 imaju suprotno djelovanje, pa je važno da obje grupe djeluju u ravnoteži. Treba napomenuti da riblje ulje također može smanjiti razine triglicerida kod ljudi s visokom razinom triglicerida. Međutim, također može povećati razinu kolesterola, pa je potrebno obratiti pozornost i na tu činjenicu prije uzimanja ribljeg ulja u tu svrhu.

Omega 3 masne kiseline ili riblje ulje sve što trebate znati!

Riblje ulje: preporučena doza

Doziranje može varirati ovisno o cilju. Za opće zdravlje je minimalna doza od 250 mg u kombinaciji EPA i DHA , dok je najčešće preporučena doza ribljeg ulja između 1000-3000 mg.

Kako bi se smanjio unos metil-žive, FDA i Agencija za zaštitu okoliša izdala je sljedeće preporuke za žene koje planiraju trudnoću, trudnice, dojilje i roditelje:

  1. 230-340 g (2-3 porcije) ribljeg ulja kroz ribu bogatu istima, tjedno.
  2. Odaberite ribu s nižim sadržajem žive. Većina od najčešće konzumirane ribe ima niže razine žive (losos, škampi, tuna, som).
  3. Izbjegavajte 4 vrste riba: tilefish iz Meksičkog zaljeva, morskog psa, sabljarke i skuše. Te 4 vrste sadrže najviše žive.
  4. Kada jedete ribu koju ste sami ili netko drugi upecao iz potoka, rijeke, jezera i slično, važno je slušati savjete lokalnih ribara.

Masne ribe su glavni prehrambeni izvor eikozapentaenske (EPA) i dokozaheksaenske kiseline (DHA). Istraživanja u SAD-u pokazuju da unos EPA kod prosječne odrasle osobe se nalazi u rasponu od 0.03 do 0.06 g / dan , dok je unos DHA u rasponu od 0.06 do 0.10 g / dan.

Namirnice bogate omega 3 masnim kiselinama

RIBA

SJEMENKE i ORAŠASTI PLODOVI

OSTALO

Losos

Badem

Bundeva

Pastrva Chia Grah
Rakovi

Lan

Kokosovo ulje

Sardina Orah

Maslac od kikirikija

Skuša

-

Maslinovo ulje

Tuna -

Soja

 

https://proteone.hr/omega-3-90-kapsula-kfd-proizvod-265/

Prednosti ribljeg ulja

- Pozitivan utjecaj na smanjenje:

  • ADHD
  • stresa
  • artritisa
  • Alzheimerove bolesti
  • raka
  • dijabetesa
  • bolesti očiju
  • kardiovaskularnih bolesti

- Povećava / potiče:

  • imunitet
  • moždanu aktivnost
  • mršavljenje
  • pamćenje i učenje
  • rast kose
  • hrani kožu.
Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel