ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani 4 dodatka prehrani koji pomažu maksimizirati oporavak tijela nakon vježbanja
4 dodatka prehrani koji pomažu maksimizirati oporavak tijela nakon vježbanja

Kao sportaš rekreativac ili bodybuilder, puno Vam je potrebno iz vašeg tijela, zbog čega je važan ispravan oporavak tijela nakon svake vježbe. U nastavku donosimo 4 dodatka prehrani koja će Vam pomoći pri tome.

4 dodatka prehrani koji pomažu maksimizirati oporavak tijela nakon vježbanja
Datum objave: 17.06.2019

Oporavak se odnosi na tehnike i radnje koje poduzimate kako biste se maksimalno oporavili, poput istezanja, pravilne prehrane, topline, leda i kompresije. Uzimanje dodataka prehrani kako bi osigurali da svaka komponenta tijela bude ciljana, može ubrzati proces oporavka koji nadilazi samo mišiće, i objašnjava hormonske i kemijske ravnoteže, vaše mentalno stanje, popravak živčanog sustava i još mnogo toga.

Neophodno je napuniti „gorivo“ u roku od 45 minuta do sat vremena nakon treninga kako bi osigurali hranjive tvari mišićima, povećavajući šanse za ispravan oporavak. Prilikom uzimanja dodataka prehrani za oporavak, usredotočite se na sljedeće 4 opcije koje Vam pomažu maksimizirati oporavak:

1. KREATIN

Premda kreatin ima glavnu ulogu u povećanju razine ATP-a, također pomaže u povećanju stope oporavka mišićnih stanica, jer Vam omogućuje treniranje na višoj frekvenciji. Dakle, ne samo da se brže oporavljate, nego češće treniranje pomaže Vam izgraditi čistu mišićnu masu i povećati snagu.

Ponudu kreatina možete pogledati ovdje

2. GLUKOZAMIN

Jedan od građevnih blokova potrebnih za izgradnju i održavanje mišićnog tkiva i zdravlje zglobova, glukozamin se prirodno sintetizira u tijelu od glutamina i glukoze. Budući da je glukozamin vrlo teško pronaći u izvorima hrane, preporučuje se uzimanje kao dodatak prehrani, osobito zato što je glukozamin sigurna alternativa u odnosu na protuupalne lijekove.

Prigodan za smanjenje upale i boli, glukozamin također pomaže u održavanju zdravih zglobova poticanjem veće elastičnosti i snage. Glukozamin također usporava degeneraciju hrskavice, dok popravlja vezivno tkivo, što je ključni aspekt u procesu oporavka.

Ponudu glukozamina možete pogledati ovdje

3. Razgranati lanac aminokiselina - BCAA

Jedan od najznačajnijih dodataka prehrani koji se koristi za oporavak nakon vježbanja, aminokiseline razgranatog lanca (BCAA), sastoji se od tri aminokiseline: izoleucin, valin i leucin. Dok mi vježbamo naši mišići potroše svoje pohranjene BCAA-e, koje su nekoć koristile, znači da tijelo počinje trošiti mišićno tkivo kako bi se dobile te esencijalne aminokiseline i kako bi se tjelovježba mogla nastaviti. Budući da se BCAA-e koriste za sintezu i oporavak mišića, BCAA se preporučuje za oporavak, jer naša tijela prirodno NE osiguravaju ove aminokiseline.

Istraživači predlažu uzimanje velikih doza prije i poslije treninga kako bi povećali količinu aminokiselina koje su dostupne. To povećava sintezu proteina, pomaže u učinkovitosti i brzom oporavku. Više o BCAA pročitajte klikom na link

Ponudu BCAA možete pogledati ovdje

4. GLUTAMIN

Glutamin je aminokiselina koja se proizvodi u tijelu i konzumira kroz protein u prehrani. Iako naša tijela pohranjuju glutamin, sportaši i bodybuilderi mogu iscrpiti svoje zalihe glutamina tijekom treninga. Budući da tijelo ne može proizvesti dovoljno brzo glutamin, preporučuje se nadopuna kroz dodatke prehrani za ispunjavanje potreba.

Glutamin igra ključnu ulogu u oporavku mišića, jer je zadužen za premještanje atoma dušika na područja gdje su potrebni. Prilikom izgradnje mišića morate imati ravnotežu dušika koja je pozitivna jer dušik može pomoći kod oporavka tkiva i oštećenih mišića. Ako ste manjkavi u glutaminu, oštećeno tkivo može imati problema s obnovom. Više o glutaminu pročitajte klikom na link

Ponudu glutamina možete pogledati ovdje

Zaključak

Ako trenirate, bitno je da se usredotočite na oporavak. Proces oporavka je gdje vaše tijelo čini svoje poboljšanje u onoj fizičkoj aktivnosti koju radite. Kada ne dopustite da vam se tijelo oporavi, povećavate šanse za ozljede i smanjujete sposobnost treniranja. Iz toga razloga preporučujemo ova 4 dodatka prehrani kako bi osigurali svom tijelu pravilan oporavak.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel