ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani Probiotici i fitness: Isplati li se uzimati probiotike?

Probiotici i fitness: Isplati li se uzimati probiotike?

Treba li jedan fitnessovac koristiti probiotike? Ovo pitanje često prati ljude koji treniraju. Opće je poznato da su tjelesna aktivnost, prehrana i standardni dodaci prehrani sve što nam treba za pravilno funkcioniranje našeg tijela. Međutim, ponekad to nije dovoljno, a naša crijevna flora je stavljena na test. U takvim slučajevima vrijedi posegnuti za probioticima koji ne samo da podržavaju probavni sustav, već imaju i mnoge druge prednosti za ljude koji treniraju. Više o ovoj temi donosimo u nastavku.

Probiotici i fitness: Isplati li se uzimati probiotike?
Datum objave: 18.02.2021

Što su probiotici?

Probiotici pripadaju skupini mikroorganizama koji se prirodno javljaju u našem tijelu. To su takozvane dobre bakterije koje su odgovorne za pravilan rad crijeva. Najčešće se laktobacili koriste u dodacima prehrani - laktobacili.

Probiotike možemo pružiti tijelu u obliku kapsula, kao i kroz njihove prirodne izvore = hranu, poput ukiseljenog povrća, jogurta, kefira. Međutim, moramo imati na umu da kada uspoređujemo dodatak prehrani i prehrambeni proizvod, dodatak sadrži čak 70% više probiotika nego što možemo pružiti iz svakodnevne prehrane.

Zašto prosječnom fitnessovcu trebaju probiotici?

Nema sumnje da su ljudi koji treniraju skloniji upalama i infekcijama. Trening snage faktor je stresa za naše tijelo, koji također utječe na rad crijeva. Korištenje probiotika prirodno podupire naš imunitet, štiteći tijelo od bolesti. Štoviše, bodybuilderi tijekom razdoblja izgradnje mišićne mase, koristeći značajne količine hrane, jako opterećuju svoj probavni sustav. Probiotici neće samo pomoći probavi, sprečavajući moguće probavne neugodnosti, već što je još važnije, pomoći će vam i u korištenju hrane koju jedete.

Kako dozirati i koji proizvod odabrati?

Pri odabiru probiotičkog pripravka pripazite da sadrži više od 2-3 soja bakterija. Proizvod bi trebao osigurati najmanje 1-10 milijardi jedinica za stvaranje kolonija. Najbolje je probiotik uzimati navečer jer će, zbog spavanja i odmora, imati priliku dulje boraviti u crijevima.

Ako želimo dobar proizvod, trebali bismo težiti pripravcima na bazi laktobakterija. Upravo laktobacili čine oko 85% crijevne bakterijske flore, a njihova količina u tijelu iznosi čak 1,5 kg! Kada tražite dodatak prehrani, odaberite onaj koji sadrži mješavinu laktobakterija i bifidobakterija koji će tijelu donijeti najviše koristi.

Što zapamtiti?

  • Probiotici su prirodni dodatak prehrani koji podupire crijevnu floru.
  • Fitnessovci bi trebali imati koristi od dodatnih probiotika, posebno u razdobljima povećanog napora.
  • Suplementacija ne samo da podržava naš imunitet, već također podržava apsorpciju pojedene hrane i poboljšava regeneraciju.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte