ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Dodaci prehrani TOP biljni proteini i njihov učinak: 2. DIO!

TOP biljni proteini i njihov učinak: 2. DIO!

Tražiš proteine za vegane? Ili želiš izbjeći proizvode životinjskog podrijetla u prehrani? Ne moraš više toliko istraživati, opusti se, mi smo napravili listu najboljih biljnih izvora proteina u obliku dodataka prehrani za vas! Članak pod nazivom TOP biljni proteini i njihov učinak: 2. DIO pogledajte u nastavku, a 1. DIO možete pogledati na ovom linku: TOP biljni proteini i njihov učinak: 1. DIO!

6 mjerica biljnih proteina poslaganih u krug.
Datum objave: 07.01.2020

Veganska dijeta posljednjih godina je sve popularnija, osvaja svoje entuzijaste ne samo u krugu ekološko osviještenih ljudi, već i ljudi koji aktivno treniraju. U stvari, veganska dijeta može pomoći u borbi protiv mnogih bolesti civilizacije, kao što su pretilost, dijabetes i hipertenzija, među ostalima.

Važno je napomenuti da se vegansku prehranu mogu uspješno koristiti i muškarci, gdje je postalo poznato da je soja štetna za muški organizam jer povećava estrogen u tijelu. Vrhunski sportaši nisu iznimka u takvom načinu prehrane, među ostalima tu su Frank Medrano ili bodybuilder Jim Morris.

Više o biljnim proteinima u odnosu na životinjske možete pročitati ovdje: Biljni proteini - razlike u odnosu na životinjske, i njihove prednosti

Nastavljamo listu biljnih proteina stvorenih za vegane i sve ostale koji zahtijevaju biljne izvore proteina u svojoj prehrani:

Proteinski prah graška

Protein graška je potpuni protein, što znači da sadrži svih 9 esencijalnih aminokiselina – uključujući i BCAA aminokiseline – koje su potrebne za izgradnju mišića.

Što to točno znači?

Znači da je grašak zakon! Naime, grašak je vegetarijanski izvor proteina krcat energijom i svakako zaslužuje vašu pažnju, posebice ako patite od alergija ili ste osjetljivi na određenu hranu.

Lako je probavljiv, ima ugodan okus te jako dobar omjer razgranatih lanaca aminokiselina i probiotika. Proteini graška su pogodni za ljude koji su u potrazi za alternativom mliječnim ili sojinim proteinima koji mogu izazvati alergije.

Ako redovito vježbate, protein graška će vam pružiti energetski poticaj prije treninga, i omogućiti kvalitetniji oporavak mišića nakon treninga, a sadrži i gotovo sve ključne aminokiseline. Protein graška može pomoći i kod mršavljenja snižavajući razinu grelina, hormona koji stimulira glad. Razine grelina imaju tendenciju rasta u određenom razdoblju nakon konzumacije obroka u očekivanje idućeg obroka te tako mozgu signaliziraju glad. Protein graška usporava ovaj proces formirajući veći broj peptida, usporavajući pražnjenje želuca, snižavajući razinu grelina i održavajući osjećaj sitosti kroz duži vremenski period.

TOP biljni proteini i njihov učinak 2. DIO! Pogledajte na linku.

Proces dobivanja proteina graška je prirodni proces koji zahtjeva nježno čišćenje, koncentraciju, sušenje i mljevenje u prah. Izolat proteina graška ima nizak sadržaj ugljikohidrata, tako da je pogodan za ljude koji moraju smanjiti glikemijski indeks u krvi. Ako ne preferirate ugljikohidrate, protein graška je idealan za vas. Jedna mjera proteina sadrži otprilike 2 grama ugljikohidrata i oko 2 grama vlakna.

Osim što je hipoalergen, protein graška ne sadrži gluten pa ako ste netolerantni na gluten, protein graška je potpuno siguran za vas. Ako imate problema s probavom, intolerantni ste na laktozu ili ste pak vegan, ovaj je protein u prahu jedino rješenje za idealan unos proteina.

Ono što mu je također prednost jest i njegova priprema. Naime, protein graška topiv je u vodi, a koliko je to bitno znaju svi oni koji su muku mučili s proteinskim shakeovima teško topivima u vodu. S proteinom graška na te probleme zaboravite.

Sve što trebate je svoju kuhinjsku policu obogatiti jednim takvim proizvodom i krenuti u konzumiranje istog. Kako? Jednostavno kakav je i sam proteinski prah graška. Protein graška možete kombinirati s rižinim proteinom te ga samog ili u kombinaciji umiješati u omiljeni smoothie ili napitak ili ga pak kombinirati po želji kako biste osigurali dnevnu dozu kvalitetnih i lako probavljivih proteina.

Gold Standard 100% biljni protein 

Kombinirajući organski grašak, smeđu rižu i proteine sac inchi Gold Standard 100% biljni protein od Optimum nutrition proizvođača, pruža koristi od potpunog profila esencijalnih aminokiselina koje podržavaju oporavak mišića.

Uz 24 grama proteina, svaki obrok donosi 100% dnevne vrijednosti vitamina C, pruža izvrstan izvor vitamina B12 i uključuje kompleks starih žitarica bez glutena i prašak nara.

Pomaže održati vaše ciljeve i prehranu na pravom putu s USDA certificirano organskom, bez GMO formulom koja je bez umjetnih boja, okusa i sladila.

Prava snaga biljnih proteina u pravoj kombinaciji znači pravu stvar!

TOP biljni proteini i njihov učinak: 2. DIO! Pogledajte na linku.

Proteinski prah riže

Jedan od najvećih “mitova” o vegetarijanskoj prehrani je taj da biljni izvori proteina nisu kompletni, to jest da ne mogu podmiriti sve potrebe za proteinima. To svakako nije istina, a u prilog činjenici da biljne proteine trebate što prije uvrstiti u vašu prehranu idu i dvije vrlo bitne informacije - biljni proteini su niski u mastima, ali zato imaju veliki sadržaj vitamina, minerala i vlakana i biljni proteini sadrže fitokemikalije koje doprinose općem zdravlju i u prevenciji bolesti.

U popisu najboljih biljnih proteina našao se protein riže. On u prosjeku sadrži 80% proteina, od kojih su gotovo sve esencijalne aminokiseline. Nedostaje jedino triptofan, koji se lako može nadoknaditi kombiniranjem s drugim kompletnim proteinom, najčešće s graškom, s kojim čini idealnu kombinaciju.

Protein riže ujedno je bogat vitaminima B skupine: tiaminom, riboflavinom, niacinom te mineralima: fosforom, željezom i kalijem.

Rižin protein u prahu je odličan izbor za sportaše koji su izloženi intenzivnim i napornim fizičkim aktivnostima. Unosom napitka ili smoothieja od rižinog proteina tijekom vježbanja se omogućuje učinkovit i brži oporavak mišićnog tkiva.

Lako je probavljiv izvor proteina pa se preporučuje vegetarijancima i osobama koje su osjetljive na laktozu. I ne samo to...za rižu se zna da je hipoalergenična i gotovo da ne postoje osobe s intolerancijom na rižu. Nije stoga čudno da se često preporučuje kao prvi izbor hrane za djecu. Blaga za želudac i probavni trakt sigurno će odgovarati svima.

Treba dodati i kako protein iz riže nije potpuna bjelančevina sam po sebi, što znači da mu morate dodati još neki protein u prahu koji sadrži dopunske aminokiseline. Ipak, kad se na jednu hrpu stave sve pozitivne strane rižinog proteina (sadrži mnogo vlakana, bez glutena je, bez laktoze i pun je vitamina B koji pomažu mišićni metabolizam i rast) postaje jasno zašto spada u jedne od najboljih izvora biljnih proteina.

Vegan protein blend – veganski proteini s 4 različita izvora proteina!

Bodylabova veganska mješavina proteina u prahu posebno je razvijena i izuzetno ukusna mješavina proteina zobi, riže, konoplje i graška. Ovaj veganski proteinski miks dizajniran je za one koji žele izbjegavati mliječne proizvode, ali istodobno žele ukusnu i ukusnu alternativu whey proteinima.

Vegan protein blend mješavina proteina može se konzumirati ​​kao međuobrok, koristiti se u receptima ili jednostavno popiti ​​kao ledeni shake kad dođe malo gladi.

TOP biljni proteini i njihov učinak: 2. DIO! Pogledajte na linku.

Želiš još zanimljivih članaka? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! 

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte