ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Kako sagorjeti kalorije tijekom ljetnih aktivnosti?

Kako sagorjeti kalorije tijekom ljetnih aktivnosti?

Često tijekom praznika/godišnjih odmora čujemo - pa čak i vidimo - kako gubimo na težini. Silueta postaje vitka, odjeća postaje labava. Mogli bismo reći da je to na neki način učinak ljetne atmosfere, odmora i oporavka, duljih dana itd., Ali vrijedi razmisliti je li to baš stvarno tako?

Kako sagorjeti kalorije tijekom ljetnih aktivnosti?
Datum objave: 08.08.2020

Ljeti se "krećemo" puno više nego na hladne večeri zime ili jeseni. Vrijeme provodimo aktivnije, jer vrijeme to dopušta. Jedemo lagane obroke, više se fokusiramo na povrće i voće - proizvode bogate vodom, vlaknima - što nam omogućava da duže ostanemo siti.

Provodimo vrijeme aktivno - nemamo vremena sjediti u kuhinji i kuhati obilne obroke, često preskačemo obroke koje smo potrošili na ljetne aktivnosti - vrtlarenje, sunčanje, šetanje, kupanje, kave s prijateljima i slično.

Možda vas zanima i: 7 zabavnih ljetnih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

Što se tiče našeg jelovnika - imamo pristup raznovrsnom sezonskom povrću i voću. Ako pričamo o voću - to su proizvodi s malom količinom kcal u određenoj gramaturi, npr. 100 g malina ima cca 53 kcal, 100 g jagoda - cca 33 kcal. Na primjer, 100 g banane je oko 89 kcal (važno je da volumen 100 g maline nadmašuje volumen voća kao što je banana). Povrće se često servira u obroku kao raznovrsne salate koje mnogi obožavaju, a imaju malo kalorija, dok zauzimaju puno mjesta na tanjuru.

Uz nultu ili negativnu energetsku ravnotežu - koju često nesvjesno postižemo tijekom praznika, važna je i naša fizička aktivnost. Određuje osjećaj energije i zdravlja - sve dok se dozira u razumnim količinama. Dan koji provedete aktivno donijet će vam miran san, odgovarajuću regeneraciju, blagostanje.

NEAT - često podcijenjeni aspekt naše aktivnosti, tj. trošak energije koji proizlazi iz spontane aktivnosti, bez planiranja, kao što su trening snage ili kardio trening. Ljeti se NEAT povećava zajedno s našom "mobilnošću", tj. češće se krećemo, biramo rekreativne oblike kretanja - izbjegavajući javni prijevoz ili automobil. 

Pročitajte i: Kako pravilno do gubitka kilograma u samo nekoliko koraka?

Kako pametno iskoristiti vrijeme i „dobiti maksimalnu korist“ iz ljetnog perioda?

  • Iskoristite lijepo vrijeme za aktivnosti na otvorenom - odaberite bicikl, a ne automobil; hodanje - ne autobus. Iskoristite vrijeme za moguće aktivnosti na otvorenom, kao što su vožnja biciklom, trčanje i slične.
  • Izlaganje tijela suncu - to jest dobivamo veliku dozu vitamina D.
  • Jedite više obroka s povrćem i voćem tzv. laganih obroka - s puno vlakana, s puno vitamina i minerala koja će nas zasititi (+ adekvatna opskrba proteinima i masti iz zdravih izvora)
  • Ne zaboravite na vodu i hidrataciju tijela ljeti - vrlo važan aspekt tijekom vrućih ljetnih dana + aktivnost.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte