ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Prehrana 4 jednostavna koraka za odvikavanje od loših prehrambenih navika!

4 jednostavna koraka za odvikavanje od loših prehrambenih navika!

Bilo da vam je cilj dobiti mišićnu masu , smršavjeti ili brinuti o svom zdravlju, budite sigurni da vaše prehrambene navike igraju jednu od glavnih uloga na tom putu . No, ne kaže se uzalud da je navika željezna košulja – kako onda smanjiti neprikladne prehrambene navike koje vas sprječavaju u postizanju cilja?

4 jednostavna koraka za odvikavanje od loših prehrambenih navika!
Datum objave: 08.09.2022

Uz 4 jednostavna koraka pomoći ćemo vam kako da konačno prekinete s nezdravim prehrambenim navikama.

1. Pronađite problem

Teško da ćete pronaći nekoga kome nedostaju ikakvi rituali i običaji. Neki mogu biti potpuno bezopasni i mogu, naprotiv, pomoći osobi da se usidri u svakodnevnom životu, ali drugi mogu ozbiljno potkopati vaše ciljeve . Stoga će vaš prvi zadatak biti pronaći problem i postati ga svjestan.

Jedete li isključivo u pekarama ili fast foodu? Često se navečer prejedate? Ili ste posljednji put vidjeli voće i povrće na fotografijama iz časopisa? Nakon što shvatite što zapravo želite promijeniti , uspješno ste završili prvi korak.

2. Potražite veze

U drugom koraku razmislite i potražite razlog svojih neželjenih navika. Svijest o kontekstu pomoći će vam da se bolje snađete u situaciji, promijenite uvjete vanjskog i unutarnjeg okruženja i tako spriječite neprimjereno ponašanje .

Kupite li krafnu s kavom za doručak jer vam ujutro ponestaje vremena? Svaku večer organizirate što vam padne na pamet jer preko dana gotovo ništa niste jeli? Ili možda ne pripremate hranu kod kuće jer to košta previše novca i vremena? Ako vam je sada malo jasniji razlog vašeg ponašanja , možete krenuti dalje.

3. Potražite prikladniju altrnativu

Sada je vrijeme da shvatite što želite učiniti u vezi sa svojim lošim prehrambenim navikama. Želite li ih ograničiti? Potpuno odbaciti? Ili možda zamijeniti? Međutim, jedno je sigurno – bez jasnog i realnog cilja nećete ići naprijed.

Želite li nositi vlastitu kutiju/čašu umjesto krafne za doručak? Zobene pahuljice koje pripremite večer prije olakšat će vam život - ujutro ih samo izvadite iz hladnjaka i spremni ste. A ako želite nastaviti kupovati doručak usput, postoje stvari koje se i ovdje mogu poboljšati . Umjesto pekare, kupite nešto poput zobene/proteinske pločice/cjelovitog kruha, običnog jogurta i voća u susjednoj trgovini. 

Što se tiče pripreme hrane, i tu imate izbor - idealno je pripremite kod kuće , baš po svom ukusu. No, ako vam ova alternativa ne odgovara, danas postoje restorani koji su specijalizirani baš za pripremu uravnoteženih gotovih obroka postoje koji će vam se dostavljati tijekom dana ili ako svaki dan jedete u istoj kantini/restorani s njima se dogovoriti za pripremu uravnoteženog obroka. Samo treba dobro izabrati.

4. Osigurajte si dovoljno vremena

Ne zaboravite da se dugoročno želite riješiti nezdravih prehrambenih navika - stoga počnite polako i nastavite korak po korak. Ako ste do danas kupovali krafnu za doručak 5 puta tjedno, sada pokušajte to ograničiti na 3 dana u tjednu i pripremite doručak kod kuće 2 puta. Nakon što se naviknete, postupno nagnite vagu prema domaćem doručku.

Isto je i s pakiranjem obroka – počnite samo s ručkovima, primjerice, i postupno dodajte ostale dnevne obroke. I ne brinite da više nikada u životu nećete pojesti pizzu ili muffin - pogledajte što znači pravilo 80/20 uz pomoć kojeg si nećete morati uskraćivati ​​hranu dok se pridržavate pravila zdravog načina života.

No, postoje slučajevi kada nije dovoljno samo promijeniti neprikladne prehrambene navike – problemi koji proizlaze iz lošeg odnosa s hranom mogu dovesti do situacija opasnih po zdravlje, a za rješavanje kojih je nužna liječnička pomoć.

Zaključak

Prehrana je ključni element zdravog načina života, ali kako se riješiti navika koje vas sprječavaju u postizanju cilja? Prvi korak je pronaći problem – morate znati što zapravo želite promijeniti. Potom je potrebno osvijestiti kontekst i pokušati ograničiti situacije u kojima dolazi do rizičnog ponašanja. Sljedeći korak je postaviti cilj i pronaći odgovarajuće alternative.

Na kraju, zapamtite da morate ići postupno za bilo kakvu održivu promjenu. Stoga ne pokušavajte odmah prijeći s 0 na 100. Počnite polako i korak po korak zamijenite svoje problematične prehrambene navike prikladnijima. 

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel