ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Prehrana Koje voće ima najmanje šećera?

Koje voće ima najmanje šećera?

Nema sumnje da voće sadrži nutrijente koji promiču zdravlje . Voće je bogato vitaminima, mineralima i antioksidansima. Mali minus može biti veći sadržaj šećera (primjerice u bananama, grožđu ili kruškama), ali naravno taj minus postaje pitanje povezano s količinom pojedenog voća.

Koje voće ima najmanje šećera?
Datum objave: 19.08.2022

Iako su šećer i kalorije u voću posljednja stvar o kojoj biste se trebali brinuti, ni ovu skupinu namirnica ne možete jesti neograničeno dugo . Odabrali smo za vas 5 vrsta koje sadrže najmanje šećera, a koje će vam dobro doći prilikom mršavljenja.

1. Kivi

Kivi je malo zeleno voće s dlakavom korom koje nije za jelo. Njegov kiselkasti okus i karakteristična boja čine ga izvrsnim dodatkom voćnim salatama. Ali možete ga jesti samog ili ga dodati u grčki jogurt i granolu i potom uživati u izvrsnom okusu i nutritivno bogatom doručku ili međuobroku. Prednost je što je dostupan u trgovinama praktički tijekom cijele godine. Još jedna prednost je visok sadržaj vitamina C. Kivi sadrži više vitamina C nego naranča i drugi citrusi. Odličan je izvor kalija, vlakana, vitamina A i E te je iznimno bogat antioksidansima.

Jedan kivi teži oko 80g, 100g  te sadrži 9g šećera.

2. Lubenica

Naravno, lubenica je vrsta voćnog povrća, ali voće sa slatkom pulpom obično se klasificira kao voće. Zato ima svoje počasno mjesto u našem izboru. Lubenica je ikonski simbol ljeta . Mnogima je zdjelica ove ohlađene delicije željena nagrada nakon zahtjevnog vrućeg dana. Zahvaljujući visokom sadržaju vode, također može pomoći u režimu pijenja .

Osim toga, sadrži i kalij, vitamin C i druge antioksidanse poput likopena . Također sadrži malu količinu aminokiseline citrulin što može poboljšati cirkulaciju krvi i sportsku izvedbu. Svakako ćemo se složiti da ćete uživati u dobro ohlađenoj lubenici po ljetnim vrućinama. Bilo da s užitkom jedete lubenicu narezanu na kockice ili na ploške, ali možete ju dodati npr. u najdraži smoothie.

Jedna srednja kriška lubenice je 200g i sadrži 12g šećera (6g na 100g).

3. Grejp

Grejp je karakterističan po blago gorkastom okusu, ali je zaista osvježavajući. Citrusno voće općenito je izvrstan izvor vitamina C i vlakana. Jedite ih onako kako ih priroda nudi. Cijeđenjem soka bespotrebno se uskraćujete gore spomenutih vlakana. Dodajte grejp voćnim salatama i uživajte, ali naravno nemojte dodavati šećere u voćnu salatu. Također, prerezati grejp na pola i obilno ga posuti šećerom nije baš najbolja ideja.

Jedan komad teži cca 150-200g, sa 7g šećera na 100g.

4. Borovnice

Borovnice se s pravom svrstavaju u " superhranu ". Borovnice i drugo šumsko voće (maline ili kupine) pozitivno utječu na razinu kolesterola i imaju antioksidativna svojstva. Intenzivna boja borovnica rezultat je visoke koncentracije antioksidativnih pigmenata prisutnih u ovome voću. Upravo zbog visokog udjela antioksidansa, borovnice mogu pomoći u neutralizaciji slobodnih radikala koji u našem tijelu uzrokuju oštećenja DNA. Prisutni antocijanini djeluju kao nootropici. To su tvari koje mogu poboljšati mentalne sposobnosti i koncentraciju. Ljeti ih jedite svježe i dodajte npr. zobenim pahuljicama. Ne zaboravite se opskrbiti željezom za zimu. 

Borovnice u 100g sadrže 6g šećera.

5. Nektarine

Nektarine su također tipično ljetno voće. Zahvaljujući sadržaju vitamina C i A, bore se protiv oksidativnog stresa i pomažu u zaštiti stanica od starenja . Sadržani bakar pak pomaže u održavanju glatke i blistave kože, što će žene posebno cijeniti. Izvrsnog su okusa uz npr. grčki jogurt i med. Ali ne bojte se koristiti ih ni u salatama od povrća: dodajte ih mozzarelli s rajčicama i bosiljkom, pokapajte s malo balsamica i maslinovog ulja i vidjet ćete kako ovu ljetnu kombinaciju nektarine podižu na novu razinu.

Jedna nektarina je teška oko 120g, sa 8g šećera u 100g.

Što smo zaključili?

Svo je voće prepuno hranjivih tvari koje promiču zdravlje. Voće se razlikuje od industrijski prerađenih slatkiša po sadržaju vitamina, minerala i antioksidansa. Kao i kod mnogih drugih namirnica, ključ je u njihovoj količini. Dnevno biste trebali pojesti oko 200g voća. 

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel