ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Prehrana 3 najčešća pitanja o prehrani i treningu dobila su svoj odgovor!

3 najčešća pitanja o prehrani i treningu dobila su svoj odgovor!

Postoji mnogo prehrambenih "strategija" kada govorimo o dijetalnoj prehrani. Ciljevi su uvijek isti - poboljšati svoju figuru, a time i zdravlje. Nažalost - baš kao što postoji mnogo prehrambenih "strategija“ - postoji i toliko mnogo pitanja o njima. A u ovom članku smo se pozabavili upravo 3 najčešća pitanja o prehrani i treningu, odgovore na njih saznajte u nastavku!

3 najčešća pitanja o prehrani i treningu dobila su svoj odgovor!
Datum objave: 17.05.2020

Jesti nakon 18 sati - da ili ne?

Naravno, odgovarajući odgovor na ovakvo pitanje bit će "ovisi". Pod pretpostavkom da ne idemo u krevet oko 20 sati - nema potrebe da postimo nakon 18 sati! Većina nas odlazi na zasluženi san oko 22/23, a ustajemo oko 6/7. U ovom slučaju, kad bismo posljednji obrok imali u 18 - gotovo 12 sati prošlo bi do sljedećeg obroka! Dakle, u većini slučajeva ne bismo se trebali bojati jedenja obroka nakon 18 sati, naprotiv!

Koje je najbolje vrijeme da pojedete svoj posljednji obrok?

Optimalno vrijeme za pojesti posljednji obrok bit će najviše do 2 sata prije spavanja. Ovo će biti pravo vrijeme za probavu unesene hrane, a također će vam omogućiti da umirite tijelo prije spavanja, bez nepotrebnog osjećaja težine u trbuhu.

Naravno, postoje iznimke od ovog pravila - čak i u slučaju večernjeg treninga koji, primjerice, završi u 21 sat. Tada će biti prikladno jesti probavljiv obrok kako bi se započeo proces obnove glikogena nakon treninga. Međutim, zapamtite da je proces oporavka glikogena može potrajati i do 24 sata nakon završetka treninga, tako da u slučaju večernjih treninga ne morate konzumirati više kalorija!

Dovoljno je znati da ne morate unositi zbog treninga više kalorija budući da kroz dan unosimo određenu količinu kalorija potrebnu za funkcioniranje, nakon treninga potrebno je unijeti makronutrijente kako bi mišići dobili pravilan izvor proteina i ugljikohidrata.

Možda te zanima i: Što jesti prije treninga?

Da li je važan broj obroka?

U smislu brojanja obroka - bez obzira želite li smanjiti tjelesnu masnoću ili izgraditi mišićnu masu - najvažnije će biti koliko kalorija unesete tijekom dana. Je li važno jedemo li 3, 4 ili 5 obroka? Ima samo jedan odgovor - NE! Stoga bi se sada moglo postaviti pitanje - a zašto, na primjer, u 1 ili 2 obroka ne bi konzumirali cijelu kalorijsku potrebu? U ovom slučaju to neće biti najbolji izbor za naše tijelo. Zašto? Pod pretpostavkom da, primjerice, pojedemo 2500 kcal tijekom dana - bit će nam teško unijeti ih u 1 ili 2 obroka. Zato bi preporučili jesti obroke svaka 3-4 sata, što će nam pružiti oko 4-5 obroka dnevno. To će biti optimalno za naše tijelo, jer ćemo stalno pružati „gorivo“ za tijelo, ali i pružiti nam pravo vrijeme za probavu svakog od obroka.

Možda te zanima i: Flexible dieting ili fleksibilna prehrana

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte