ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Prehrana Ulje za kuhanje i prženje u SPREJU - smanjenje kalorija u prehrani!

Ulje za kuhanje i prženje u SPREJU - smanjenje kalorija u prehrani!

Sprej za kuhanje je novitet koji će vas osvojiti svojom jednostavnom upotrebom, a još više svojim karakteristikama jer ne sadrži gotovo nikakve masti, kalorije ni kolesterol po serviranju tako da je pogodan za sve vrste hrane bilo za pečenje ili samo kao dodatak salatama. Ovaj sprej može koristiti i pri najstrožim dijetama jer se vrlo lako upotrebljava i dozira.

Ulje za kuhanje i prženje u SPREJU - smanjenje kalorija u prehrani!
Datum objave: 30.01.2020

Kao rezultat prženja, kada temperatura dosegne do 200 stupnjeva C, masti korištene u tu svrhu moraju imati prikladan sastav, tako da ne oksidiraju, stvaraju slobodne radikale i postupno pridonose negativnom utjecaju na naše zdravlje. Omega 3 i 6 masne kiseline su iznimno osjetljive na ove procese i definitivno se ne preporučuje da čine dio masti za prženje. Osim toga, količina omega 6 koja se javlja u njima u većini slučajeva je prevelika u odnosu na omega 3 te je jedan od glavnih razloga za formiranje brojnih upalnih stanja u organizmu što značajno utječe na naše zdravlje kao na primjer funkcioniranje zglobova, autoimunih bolesti i sl . Zato je svakako vrijedno paziti na ono što koristimo za prženje.

Svojstva ulja u spreju- smanjenih kalorija!

  • broj kalorija u jednom korištenju je minimalan (0,2 g u posluživanju),
  • ne sadrži značajne količine omega 6,
  • neutralizacija oksidiranih masnih kiselina u obroku,
  • ima pozitivan učinak na zdravlje,
  • po pakiranju oko 900 korištenja
  • funkcionalno u primjeni,
  • ne mijenja prirodni okus obroka,
  • Idealno za dijete: može se koristiti i kod najstrožih dijeta,
  • 100% prirodni proizvod,
  • ne sadrže kolesterol,
  • ne sadrže gluten,
  • jednostavan za korištenje.

Uporaba ne-kaloričnog ulja:

  • prženje,
  • pečenje,
  • pirjanje,
  • dressing salata

Međutim, vrijedi spomenuti osnovna načela koja bi se trebala koristiti pri korištenju proizvoda:

  • protresti prije svake uporabe,
  • raspršiti oko 2-3 sekunde po hladnoj posudi/tavi (nemojte ga koristiti kada je posuda na plinskoj peći),
  • ne spremajte proizvod u hladnjak (njegova koncentracija može začepiti raspršivač).

Uz izbor zdravih i ne-kaloričnih ulja, pečenje ili pečenje postaje jedna od naših najdražih metoda obrade, koju možemo koristiti bez oklijevanja. Zdravlje, ekonomija, jednostavnost korištenja ... Ništa više što nam treba.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte