ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Prehrana Voće nakon treninga, da ili ne?
Voće nakon treninga, da ili ne?

Neki preporučuju jesti voće nakon treninga, drugi tvrde da sadrži previše fruktoze i preporučuju uzimanje dodataka ugljikohidrata zasnovanih na složenim ugljikohidratima. Bilo kako bilo, potrošnja voća nosi niz različitih vrsta pogodnosti.

Trebamo li jesti voće nakon treninga, ili ipak ne Pročitajte u članku.
Datum objave: 10.05.2019

Prije svega, voće predstavlja prirodni izvor lako probavljivih ugljikohidrata, pružajući vitamine, minerale, kao i antioksidante i vlakna. Umjesto da pijete piće nakon vježbanja, možete uspješno doseći plodove spomenute u današnjem članku.

Trening i regeneracija poslije treninga

Tijekom treninga, zalihe glikogena se smanjuju. Konzumacijom ugljikohidrata nakon treninga podupiremo brzu nadopunu gubitaka. Zahvaljujući brzom dodatku ugljikohidrata tijelo se može oporaviti brže i bolje. Ovo je izuzetno važno osobito za osobe koje treniraju dva puta dnevno ili u kratkom vremenskom razdoblju.

Da li je voće prikladno za nadopunu glikogena nakon treninga?

Da, voće je pogodno za nadopunjavanje glikogena nakon tjelovježbe. Ono je izvor fruktoze i glukoze, a njihova potrošnja uzrokuje umjereni odgovor inzulina zahvaljujući kojem se mišićno tkivo učinkovito regenerira. Ova se prednost osobito odnosi na sportaše kojima je bitna izdržljivost i one koji treniraju u dužim vremenskim jedinicama.

Nakon treninga, preporučuje se voće koje sadrži više ugljikohidrata i ono u kojima je omjer fruktoze i glukoze čak jednak. Idealan primjer takvog voća jest zrela banana.

Više od ugljikohidrata

Voće nije samo izvor lako probavljivih ugljikohidrata, već i vitamina, minerala, antioksidansa i vlakana. U voću se nalazi naći, između ostalog, kalij, koji ima blagotvoran učinak na kiselinsko-baznu ravnotežu. Stvorena je povoljna okolina za enzime uključene u sintezu mišićnih proteina.

Također, opskrbljujemo mnogo vode dok jedemo voće, što blagotvorno djeluje na hidrataciju tijela.

Koje voće?

Banana

Ona je relativno bogata ugljikohidratima. Pruža magnezij i kalij. Ima prave omjere fruktoze glukoze.

Naranče

U njima se nalazi vitamin C, vitamin A, vlakna i kalcij i puno vode.

Ananas

Bogat vitaminom C i manganom, pomaže u održavanju zdravih kostiju i podržava probavu.

Jagode

Sadrže antocijane koji pomažu tijelu u sagorijevanju masnoća.

Kivi

U kiviju se nalazi vitamin K, kalij, vlakna i folna kiselina koja pridonosi proizvodnji crvenih krvnih stanica i ima pozitivan učinak na živčani sustav.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte