ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 15-minutnim treningom do zategnutih ruku
15-minutnim treningom do zategnutih ruku

Brzi, 15-minutni trening za ruke možete napraviti kod kuće sa samo dvije bućice. 5 izvrsnih vježbi za ruke u formatu intervalnih krugova kako biste tonirali biceps i zategnuli triceps. Oblikujte ruke koje ste oduvijek željeli s ovim treningom.

15-minutni trening za zategnute ruke kakve ste oduvijek željeli!
Datum objave: 26.04.2019

Koje su najbolje vježbe za tonirane ruke?

Za toniranje vaših ruku, usredotočite se na biceps, triceps, i deltoid mišiće. Biceps savija lakat i stavlja ruku na rame. Povlačenje bučicama je odlična vježba za biceps. Tricepsi se protežu do ramena - vježbajte ih ekstenzijama i izbačajima. Vaš deltoid pomiče ruku u ramenu i možete ga vježbati prednjim, bočnim i zadnjim dizanjima ruku.

Kako do zategnutih ruku?

Da biste dobili tonirana područja, morate raditi treninge otpora. Točka. Naši mišići reagiraju na stres koji je na njima. Glavni mišići na rukama uključuju biceps, triceps i deltoide. Morate izvoditi otporne vježbe za svaku skupinu od tih mišića kako biste tonirali i oblikovali svoje ruke. Ovaj trening izvrstan je način za to!

Radimo 40 sekundi, nakon čega slijedi 20 sekundi odmora. Trebali biste napraviti 10-14 ponavljanja svake vježbe po setu.

15-minutni trening s bućicama za biceps i triceps - vježbe:

Triceps ekstenzija iznad glave

Vježba koja se izvodi sa jednom bučicom, i to obično nekom težom. Bučica se uzima dvjema rukama za jednu stranu utega, te se u početnoj poziciji namješta iza glave sa savijenim laktovima, dok krajnja točka predstavlja puno ispravljanje laktova prema gore.

15-minutni trening za zategnute ruke kakve ste oduvijek željeli!

Povlačenje bučica na vojni potisak

Kompleksna vježba koja pogađa komplet rame, a posebno prednji dio ramena plus triceps.

15-minutni trening za zategnute ruke kakve ste oduvijek željeli!

Triceps izbačaji

Izvodi se s dvjema bučicama istovremeno, ili s jednom periodično uz oslanjanje drugom rukom i koljenom na klupu. Početna pozicija je takva da se šaka s čvrsto stisnutom bučicom okrene prema naprijed i lakat savije prateći savijenost tijela. Druga i krajnja pozicija je takva da se ruka gurne maksimalno unazad i potpuno ispravi stvarajući punu kontrakciju u svim glavama tricepsa.

15-minutni trening za zategnute ruke kakve ste oduvijek željeli!

Alternativna biceps povlačenja

Još jedna od klasičnih vježbi za biceps, u suštini je samo druga verzija pregiba s okrenutim bučicama i šakama prema unutra. Obično se ova vježba izvodi stojeći, a primarni cilj je pogađanje krajnjeg donjeg dijela bicepsa i njegovo izduživanje.

15-minutni trening za zategnute ruke kakve ste oduvijek željeli!

Ležeća triceps ekstenzija

Nezaobilazna vježba za sve one koji žele imati velike tricepse, na koje inače otpadaju čak dvije trećine obujma kompletne ruke. Polazna točka pokreta je nakon prvog ponavljanja točno iznad čela, dok se krajnja točka nalazi iznad čela i u poziciju do koje se dolazi sa skoro ispravljenim laktovima.

15-minutni trening za zategnute ruke kakve ste oduvijek željeli!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel