ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

U danima kada ne stignete do teretane pa ćete trening odraditi kod kuće ili želite stvarno izazvati svoje mišiće, isprobajte ovaj 20-minutni trening s gumom za vježbanje. Uključuje složene pokrete koji uključuju više mišićnih skupina odjednom, a također izazivaju stabilnost i ravnotežu vašeg core-a. Za ovaj trening trebat će vam dvije mini gume/trake za trening i jedna duža guma (npr. power band). Svakako odaberite razinu otpora koja vam je teška (čitaj: teška), ali ne previše jaka da ne možete izvoditi vježbe u pravilnoj.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!
Datum objave: 29.03.2022

Gume za trening možda izgledaju slabašno i malo u usporedbi s većom opremom za fitness, poput bučica, girja i utega, ali ova prostorno učinkovita oprema za vježbanje prilično je moćna. Za razliku od uobičajenih utega, gume za trening održavaju stalnu napetost mišića tijekom vježbanja. Kada se pravilno koriste, gume za trening pomažu poboljšati snagu i ravnotežu, kao i fleksibilnost i dobro držanje. Također su lakše za naše zglobove.

1. Prednji čučanj s gumom za trening

  1. Stanite uspravno i noge postavite na sredinu gume u širini ramena. Držite jedan kraj gume u svakoj ruci i držite ih u visini ramena.
  2. Učvrstite core tijela i držite leđa ravnima, gurnite kukove unatrag i savijte koljena, spuštajući se prema dolje u čučanj.
  3. Čvrsto pritisnite noge u pod kako biste se uspravili.
  4. Napravite 3 seta po 15 ponavljanja.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

2. Povlačenja za leđa s gumom za trening 

  1. Zavežite jedan kraj duže gume za trening oko nečeg čvrstog u visini lica. Držite drugi kraj s obje ruke i ispružite ruke ispred sebe.
  2. Stanite s nogama u širini kukova i lagano se spustite u koljenima. Provjerite jeste li dovoljno udaljeni od sidra tako da je guma zategnuta kada su vam ruke potpuno ispružene.
  3. Povucite gumu prema čelu, spojite lopatice i pazite da vam laktovi budu pod kutom od 45 stupnjeva.
  4. Napravite 3 seta po 20 ponavljanja.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

Savjet: Koristite gumu za trening s manjim otporom ako ovu vježbu ne možete izvesti pravilno s težom.

3. Jednonožno mrtvo dizanje s gumom za trening 

  1. Stanite uspravno i omotajte jedan kraj mini gume oko jedne noge i uhvatite drugi kraj gume suprotnom rukom.
  2. Držeći leđa ravnima gurnite kukove unatrag tako da ispružite slobodnu nogu u zrak iza sebe za ravnotežu. Možete se lagano spustiti u koljenu radne noge.
  3. Nastavite se spuštati dok vam gornji dio tijela ne bude paralelan s podom.
  4. I dalje zadržavajući ravna leđa gurnite kukove naprijed kako biste se ponovno uspravili.
  5. Nakon 20 ponavljanja, ponovite na drugoj nozi.
  6. Napravite 3 seta po 20 ponavljanja.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

Savjet: Teško vam je držati ravnotežu? Isprobajte uobičajeno mrtvo dizanje s gumom za trening s obje noge na podu.

4. Sklekovi s mini gumom za trening

  1. Uzmite dvije mini gume i stavite jednu oko gležnjeva, a drugu oko zapešća. Zauzmite položaj visokog planka s ramenima iznad zapešća i ispruženim nogama. Vaše tijelo treba formirati ravnu liniju.
  2. Održavajući visoki plank, spustite prsa prema podu, savijajući laktove pod kutom od 45 stupnjeva prema tijelu.
  3. Pritisnite dlanove u pod i zamislite da gurate pod od sebe, podižući tijelo u jednoj ravnoj liniji.
  4. Zatim skočite nogama u stranu i natrag. Ovo je 1 ponavljanje.
  5. Napravite 3 seta po 10 ponavljanja.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

Savjet: Da biste olakšali ovu vježbu, počnite na koljenima, uzmite jednu mini gumu i stavite je oko zapešća. Povucite jednu ruku bočno, zatim drugu. Nakon toga izvršite sklek na koljenima.

5.Potisak s gumom za trening 

  1. Stanite u raskorak tako vam je jedna noga naprijed, a druga iza, a prednjom nogom stanite na jedan kraj gume za trening. Drugi kraj gume držite hvatom preko ruke, dlanovima okrenutim prema dolje.
  2. Držeći gumu ispred sebe, povucite gumu prema gore, dok zavlačite laktove ispod i stavite gumu na ramena u čučnju.
  3. Odgurnite se iz čučnja da pritisnete gumu iznad glave, završavajući s bicepsima uz uši.
  4. Spustite ruke natrag u početni položaj i ponovite.
  5. Napravite 3 seta po 10 ponavljanja.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

6. Bočno "puzanje" s mini gumom za trening

  1. Ponovno uzmite dvije mini gume za trening i zamotajte jednu oko gležnjeva, a drugu oko zapešća.
  2. Stanite u četveronožni položaj na pod s ramenima iznad zapešća i bokovima iznad koljena. Postavite ruke na pod i lagano podignite koljena od poda.
  3. Krećući se bočno, idite jednom rukom i nogom u stranu u isto vrijeme. Slijedite drugom rukom i nogom. Nastojte držati ramena i stopala u širini kukova u četveronožnom položaju dok se krećete.
  4. Napravite 3 seta u trajanju od 1 minute.

Ovaj 20-minutni trening s gumom pobjeđuje i one s utezima!

Savjet: Olakšajte ovu vježbu tako što ćete skinuti traku oko gležnjeva i zadržati položaj puzanja. Odmaknite jednu ruku od tijela, zatim je vratite u početni položaj i ponovite s druge strane.

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel