ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

Iako svi viškove tjelesnih masti skladište drugačije, donji dio trbuha obično je mjesto gdje se nekoliko kilograma skuplja kod puno ljudi. Dakle, ako ste se ikad mučili zakopčati traperice, niste sami. Tjelesnu težinu i nakupljanje masti na trbuhu određuju tri glavne stvari: koliko kalorija konzumirate tijekom dana, koliko sagorijevate i vaša dob, prema klinici Mayo. I premda ne možete ciljano smanjiti (samo) nakupljene masti na donjem dijelu trbuha, postoje vježbe kojima možete ojačati te mišiće koji će - u kombinaciji sa zdravom prehranom i smanjenim unosom kalorija, redovitim kardiovaskularnim vježbama i treningom snage cijelog tijela - dati vašem središnjem dijelu tijela mršaviji izgled.

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!
Datum objave: 17.06.2021

Ovaj 20-minutni trening posebno je osmišljen za rad na vašim trbušnjacima odnosno coru tijelu, stavljajući najveći naglasak na donji dio trbušnih mišića. Pripremite se za rad na donjim trbušnjacima s ovim jednostavnim, ali učinkovitim treningom!

Zagrijte se

Napravite 2 minute kardio zagrijavanja cijelog tijela poput jumping jacks, preskakanja vijače, trčanja na mjestu ili čučnjeva bez težine.

20-minutni trening za trbušnjake

Napravite svaku vježbu po 60 sekundi. Odmorite se 60 sekundi i ponovite svih 5 vježbi po još 60 sekundi.

Vježba 1: Povlačenja u stranu

  1. Sjednite na pod, savijte koljena i stopala stavite ravno na pod.
  2. Naslonite se natrag i oslonite gornji dio tijela, na laktove (leđa trebaju ostati podignuta od poda), dlanovima okrenutima prema dolje.
  3. Stisnite trbušne mišiće i podignite noge pod kutom od 90 stupnjeva.
  4. Polako povucite noge ulijevo, držeći gluteuse na podu i dalje.
  5. Držeći kut od 90 stupnjeva s nogama, povucite koljena udesno.
  6. Nastavite izmjenjivati.

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

Vježba 2: Dead Bug

  1. Lezite na leđa, ruku ispruženih prema stropu, a noge savijte na 90 stupnjeva, koljena iznad kukova.
  2. Kontroliranim pokretom ispravite desnu nogu ravno na pod, a lijevu ruku spustite iznad glave. Držite ruku i nogu u zraku nekoliko centimetara od poda.
  3. Vratite ruku i nogu u početni položaj.
  4. Ponovite s druge strane, spuštajući desnu nogu i lijevu ruku prije nego što ih vratite zajedno. To je jedno ponavljanje.

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

Vježba 3: Stajaći criss-cross

  1. Stanite uspravno s nogama u širini ramena i rukama iza glave, laktovima usmjerenim u stranu.
  2. Savijte desnu nogu i podignite koljeno što je više moguće.
  3. Istodobno rotirajte torzo udesno i dovedite desno koljeno do lijevog lakta.
  4. Vratite se u uspravno stajanje i ponovite sa suprotnom rukom i nogom.

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

Vježba 4: Koljenom do plank-a

  1. Stanite u visoki plank, održavajući na rukama i nogama tijelo u ravnoj liniji od glave do bokova do peta.
  2. S angažiranim trbušnjacima, privucite desno koljeno prema desnom laktu.
  3. Vratite nogu natrag na pod.
  4. Ponovite s lijevom nogom.

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

Savjet: Ne dopustite da vam kukovi padnu; čvrsto držite core tijela tijekom cijelog pokreta.

Vježba 5: Tapkanje nogama na leđima

  1. Lezite na leđa. Podignite i savijte koljena na 90 stupnjeva. Pripremite trbušnjake i udahnite.
  2. Izdahnite i kratko dodirnite nožnim prstima desne noge pod, držeći lijevo koljeno na 90 stupnjeva.
  3. Vratite se u početni položaj i ponovite s lijevom nogom.

20-minutni trening za trbušnjake koji možete odraditi bilo gdje!

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel