ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

Core (središte) našeg tijela je otkuda proizlazi moć našeg tijela. Većina tjelesnih aktivnosti ovisi o stabilnom core-u, pa jačanje trbušnjaka olakšava svakodnevne pokrete i vježbe. Osim toga, ne treba vam elegantna oprema za teretanu ili sati i sati vježbanja trbušnjaka: potrebno je samo 20 minuta i jedna bučica. Zato isprobajte naš 20-minutni trening u nastavku za koji vam je potrebna samo jedna bučica i malo volje. 

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!
Datum objave: 12.09.2021

Iako su osnovne vježbe vlastitom težinom odlične, dodavanje bučice može vam pomoći aktivirati mišiće što nedostaje vašem uobičajenom treningu. Bučica također može značiti i dinamičnije kretanje jer vas tjera da stabilizirate svoj core tijela. Osim toga, to bi jednostavno mogla biti dobrodošla promjena u vašoj redovitoj rutini treniranja.

Bučice su također beskrajno korisne i ne zauzimaju puno prostora. Iako većina dolazi u setu od dva, jedna težina može biti jednako korisna: Korištenje jedne bučice izaziva ravnotežu i jača mišiće koji vaš core drže stabilnim.

  • Ovdje pogledajte više 20-minutnih treninga, imamo za svakoga ponešto.

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom

Vježba 1: Provlačenje bučice

Krugova: 3 Ponavljanja: 10

  1. Stavite bučicu na pod i zauzmite položaj visokog plank-a tako da stojite na rukama i nožnim prstima. Ruke su postavljene ispod ramena s ravnim leđima i uvučenom stražnjicom. Postavite bučicu s vanjske strane lijeve ruke.
  2. Desnom rukom povucite bučicu s lijeve strane tijela i povucite ju na desnu stranu.
  3. Ponovite u suprotnom smjeru, lijevom rukom provlačeći bučicu s desne na lijevu stranu. To je jedno ponavljanje. Tijekom cijelog pokreta pazite da su vam leđa ravna, bokovi podignuti, a core (trbušnjaci) aktivirani.

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

Savjet: Ako su vam bokovi labavi, raširite stopala šire.

Vježba 2: Povlačenje koljena s bučicom

Krugova: 3 Ponavljanja: 20

  1. Lezite na leđa s nogama ispruženim ravno, malo iznad poda i rukama primite bučicu iznad glave.
  2. Istovremeno podignite ruke iznad glave dok trup dovodite u uspravan položaj, a koljena povucite prema prsima. Zamislite ovaj pokret kao o prelasku iz ravne crte na stvaranje "N" sa svojim tijelom.
  3. Spustite se unatrag, držeći bučicu iznad glave, i ponovite.

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

Vježba 3: Stajaći potisak

Krugova: 3 Ponavljanja: 15

  1. Stanite s nogama razmaknutim u širini kukova.
  2. Držite bučicu između oba dlana s rukama ravno uz tijelo na bedrima. 
  3. Podignite bučicu do visine ramena. Trebali biste osjetiti kako se vaš core uključuje.
  4. Polako spustite bučicu prema dolje, držeći ruke ravno i ponovite.

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

Vježba 4: Roll-up s bučicom

Krugova: 3 Ponavljanja: 15

  1. Lezite na leđa s nogama ispruženim ravno i ispruženim rukama iznad glave držeći bučicu za svaki kraj.
  2. Ravnih ruku polako dižite kralježak po kralježak sve dok ne budete u uspravnom sjedećem položaju. Prilikom dizanja držite pete na podu.
  3. Vratite se dolje u početni položaj i ponovite.

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

Vježba 5: Russian Twist

Krugova: 3 Ponavljanja: 10

  1. Sjedite na pod sa savijenim koljenima. Možete postaviti pete na pod ili ih podići u zrak za dodatni izazov. 
  2. Bučicu držite objema rukama na prsima. Lagano nagnite trup unatrag. Trebali biste osjetiti kako se vaš core i leđa aktiviraju.
  3. Dok uvijate trup ulijevo, povucite i bučicu na lijevu stranu kuka.
  4. Dodirnite bučicom pod pored kuka.
  5. Ponovite na desnoj strani. To je jedno ponavljanje.

20-minutni trening za trbušnjake sa samo jednom bučicom!

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel