ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 3 velike zablude o vježbanju, otkrili smo istinu o njima
3 velike zablude o vježbanju, otkrili smo istinu o njima

Svi se trudimo održavati redovnu rutinu treniranja i pridržavati se savjeta koji bi nam trebali pomoći u pogledu postizanja što boljih rezultata vježbanja - po pitanju forme, općeg zdravstvenog stanja, kao i po pitanju vitkog i zategnutog tijela. Međutim, često do nas dolaze kontradiktorne informacije, od kojih su neke i zablude o vježbanju. Ako nismo svjesni isitne, zablude o vježbanju tako mogu utjecati na niz grešaka koje učinimo tijekom treninga, odnosno do toga da izostanu rezultati, ili da se pak povrijedimo.

3 velike zablude o vježbanju, otkrili smo istinu o njima
Datum objave: 08.05.2019

Zablude o vježbanju br. 1: Najbolje vrijeme za trening je ujutro

Ova konstatacija uglavnom nije istinita, odnosno ne postoji definicija koja bi odredila koje vrijeme je zaista najbolje za trening. Jesu li to večernji sati u teretani ili jutarnja aktivnost prije posla, sasvim ovisi o Vama. Svaki organizam je različit, te se u različito doba dana i osjeća spremnim za trening. Tako da je najbolje izabrati ono vrijeme koje vama najviše odgovara, kao i da budete redovni po pitanju svoje rutine vježbanja.

Zablude o vježbanju br. 2: I poslije nekoliko tjedana pauze moguće je ostati u formi

Nažalost, koliko god da ste u treningu, istraživanja su pokazala da je dovoljno samo tjedan dana pauze da bi počeli gubiti na mišićnoj masi. Zato nemojte izgubiti ovu činjenicu iz vida i trudite se da ne preskačete svoje treninge, kao i da ne pravite pauze, jer iz forme je mnogo lakše izaći nego je steći.

3 velike zablude o vježbanju, otkrili smo istinu o njima

Zablude o vježbanju br. 3: Trčanje na duge staze jedino je efikasno

Ne morate trčati maraton kako biste doprinijeli zdravlju svog kardiovaskularnog sistema, i kako bi bili u formi. Dokazano je da su i kraće distance podjednako poželjne. Recimo da je 30 minuta trčanja u kontinuitetu već optimalno. Također, lagani jogging ili duge šetnje su opcija koja je zdrava za vaš organizam, ako niste ljubitelj intenzivnih cardio treninga.

Uz ova saznanja, ne sumnjamo da ćete još više unaprijediti svoju rutinu treniranja!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel