ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Kako se bliži ljeto, mnogi ljudi počinju razmišljati o formi i izgledu u kupaćim kostimima. Ali da se razumijemo: vaše je tijelo uvijek spremno za plažu. Sve što vam treba je krema za sunčanje i plaža i voila! Imate tijelo za plažu. Ipak, ako želite postati fit i jači prije nego što dođe vrijeme za zabavu na suncu, između sada i ljeta možete izgraditi snagu i mišiće (i smršavjeti ako je to vaš cilj). Jedan takav trening koji će vam pomoći u tome donosimo u današnjem članku!

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!
Datum objave: 02.05.2021

Da biste u dva do tri mjeseca stekli vitke mišiće i sigurno izgubili masno tkivo, najpametnija strategija je kombinacija HIIT kardio intervala i treninga snage. Evo zašto: Treninzi snage grade mišiće (koji sagorijevaju više kalorija nego masti), a HIIT tjera vaše tijelo da sagorijeva masnoće za gorivo što rezultira naknadnim efektom sagorijevanja koji održava metabolizam čak i nakon završetka vašeg treninga.

Isprobajte ovaj 30-minutni intervalni kardio i trening snage

Trening za cijelo tijelo koji uključuje osnovne i složene vježbe za snagu koje istovremeno pogađaju više mišićnih skupina (čitaj: učinkovite), zajedno s kardio-intervalima kako bi povećali broj otkucaja srca i izgubljene kalorije. Trebaju vam samo prostirka i par bučica.

Za najbolje rezultate radite ovaj 30-minutni trening četiri do pet puta tjedno tijekom sljedeća dva do tri mjeseca. Kako tjedni prolaze, dodajte sve veće utege i povećavajte brzinu tijekom kardio intervala kako biste poboljšali performanse, izdržljivost i snagu. A budući da je ovo također funkcionalni trening, vidjet ćete poboljšanje i u svakodnevnim aktivnostima.

Napravite svaku vježbu po 45 sekundi, odmarajući se 15 sekundi između vježbi. Ponovite cijeli krug ukupno 3 puta s odmorom od 60 sekundi između krugova.

Savjet: Prije nego što krenete s treningom pobrinite se za brzo dinamičko zagrijavanje. Isto tako, završite trening s 5-minutnim hlađenjem i statičkim istezanjem.

Vježba 1: Iz čučnja u potisak bučicama

  1. Stanite uspravno s nogama u širini ramena. Dignite utege/bučice na ramena držeći po jednu u svakoj ruci.
  2. Gurnite bokove prema natrag i spustite se u čučanj, držeći prsa uspravno, a težinu u petama.
  3. Na dnu pokreta gurnite se kroz pete i stisnite gluteus da se vratite natrag u stajanje.
  4. Dignite bučice iznad glave tako da su vam ruke potpuno ispružene dok se dižete iz položaja čučnja.

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Vježba 2: Skok za 180

  1. Stanite s nogama postavljenim malo šire od širine kukova.
  2. Savijte koljena i spustite se u čučanj.
  3. Progurajte se kroz pete i eksplozivno vraćajući se prema gore, skočite tako da okrenete tijelo za 180 stupnjeva u zraku, a dočekate se na suprotnoj strani.
  4. Doskočite lagano, a zatim ponovite u drugom smjeru.

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Vježba 3: V-pozidanja

  1. Lezite na prostirku s rukama iznad glave i ispruženim nogama.
  2. Uključite core tijela i istodobno podignite gornji dio tijela i noge (držeći koljena ispružena) dok vaše tijelo ne formira V oblik. Dohvatite nožne prste na vrhu.
  3. Držite leđa ravnim i spustite se u početni položaj polaganim, kontroliranim pokretom.

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Vježba 4: Iskoraci s dizanjem bučica

  1. Stanite uspravno držeći po jednu bučicu u svakoj ruci sa strane.
  2. Iskoračite naprijed lijevom nogom i spustite se u iskorak. Pazite da prednje koljeno ne gurate preko razine nožnog prsta.
  3. Tijekom spuštanja istodobno povucite bučice savijanjem laktova prema gore, angažirajući bicepse i držeći laktove čvrsto uz bokove.
  4. Spuštajte bučice dok istovremeno vraćate prednju nogu da biste se vratili u stajanje.
  5. Nastavite izmjenjujući strane ruku dok izvodite vježbu.

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Vježba 5: Zvjezdani skok

  1. Stanite s nogama u širini kukova.
  2. Spustite se u čučanj, savijte koljena na otprilike 90 stupnjeva i držite leđa ravnima.
  3. Gurnite se kroz noge da skočite gore.
  4. Raširite noge i ruke od tijela kako biste oblikovali oblik zvijezde u zraku.
  5. Pri doskoku natrag savijte koljena da se odmah spustite u sljedeće ponavljanje.

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Vježba 6: Plank na podlakticama

  1. Spustite se u položaj planka na pod, ali tako da se spustite na podlaktice. 
  2. Pazite da su vam laktovi ravno ispod ramena i zategnite lopatice leđa.
  3. Izbjegavajte savijanje donjeg dijela leđa, stisnite trbušne mišiće i gluteus.
  4. Držite vrat u ravnoj liniji s kralježnicom.

30-minutni trening za mršavljenje i snagu baš na vrijeme za ljeto!

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel