ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 5-minutni trening Paige Hathaway za sexy trbušnjake, stražnjicu i noge!
5-minutni trening Paige Hathaway za sexy trbušnjake, stražnjicu i noge!

Još jedna diva Instagrama i ekspert za fitness, Paige Hathaway podijelila je svoju najdražu 5-minutnu rutinu za core i donji dio tijela. U ovom petominutnom treningu koristila je stabilizacijsku loptu jer kako kaže: "Dodavanje stabilizacijske lopte povećava izazov, ali na kraju će se više isplatiti." 5-minutni trening u nastavku.

5-minutni trening Paige Hathaway za sexy trbušnjake, stražnjicu i noge!
Datum objave: 05.09.2019

Kako se izvodi ovaj 5-minutni trening?

Izvodite vježbe u trajanju od 45 sekundi, uz odmor od pet sekundi između svake vježbe. Trening se sastoji od ukupno 6 vježbi. U nastavku pogledajte objašnjenje istih.

  1. Čučanj s loptom na zidu: Stajati s loptom iza leđa, naslonjeni na zid, dakle lopta je između Vas i zida, a noge postaviti u ravnini s kukovima. Spustite se u čučanj, gurajući loptu na zid. Vratite se natrag u početni položaj.
  2. Povlačenje koljena: Započnite vježbu tako da stanete u položaj za sklekove, noge stavite na loptu i ruke na pod ispod ramena. Povucite loptu prema prsima, čvrsto stisnite trbušnjake, i vratite se na početak.
  3. Iskoraci sa zaokretom: Loptu držite u rukama, ispruženu. Napravite iskorak prema naprijed lijevom nogom, savijajući oba koljena po 90 stupnjeva, zakrenite torzo i loptu prema lijevo. Korak unatrag na početak i ponovite na suprotnu stranu i sa suprotnom nogom.
  4. Pulsirajući čučnjevi: Držite loptu iznad glave, ispružene ruke. Skočite u široki raskorak, i pritom napravite čučanj. Pulsirajući dolje-gore još dva puta napravite polučučanj, zatim skočite natrag sa skupljenim nogama uspravno. Nastavite, i cijelo vrijeme zadržavati loptu preko glave
  5. Prebacivanje lopte: Legnite na pod i držite loptu iznad glave u rukama. Prebacujete loptu od ruku do nogu tako da primičite ruke nogama stišćući pritom vaše trbušnjake. Loptu prebacite među noge i spustite ih lagano prema podu dok ruke vraćate iznad glave. Ponovite, prenoseći loptu iz nogu u ruke. Nastavite vježbu prenošenjem lopte.
  6. Povlačenje ložama: Lezite na pod licem okrenutim prema gore, a pete smjestite na loptu. Podignite bokove u most. Povucite loptu prema tijelu, pomoću loža. Ispravite noge u početni položaj i ponovite.

Zasluge: Paige Hathaway

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel