ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 5 vježbi za donji dio tijela na fitness rolleru
5 vježbi za donji dio tijela na fitness rolleru

Fitness roller (iliti valjak od pjene) je jedan od vrjednijih pomagala koje ćemo naći u teretani. Tako je jednostavan, a tako svestran. Svatko tko je koristio ovaj fitness valjak u bilo kojem trenutku sigurni smo da znaju o čemu pričamo.

Fitness roller 5 vježbi za donji dio tijela na ovom fitness pomagalu
Datum objave: 18.03.2019

Roller je pomagalo za masažu čiji su efekti poboljšanje ukupne mobilnosti, povećanje mišića, poboljšanje ravnoteže i hoda. Poseban dizajn ovog proizvoda omogućuje masažu ciljanih mišića i ukupne integracije. Roller je osmišljen za opuštanje, kako bi opustili napete i ukočene mišiće za vrijeme i nakon treninga, smanjili bol mišićnog sustava i zglobova, te kako bi povećali cirkulaciju krvi i vraćanje elastičnosti mišićima. Sada kada smo objasnili zašto je ovaj valjak vrijedno pomagalo, a gotovo svatko si može priuštiti vlastiti i masirati se doma svaki dan, vrijeme je da pređemo na vježbe koje možete izvoditi na rolleru. Pogledajte 5 najboljih vježbi za donji dio tijela. Izbjegnite ozljede, povećajte gibanje i poboljšajte način vašeg treninga za samo nekoliko minuta dnevno na fitness rolleru.

1. Gluteus

Sjednite na roller. Prekrižite desnu nogu preko lijeve i naslonite se na desnu stranu. Koristite svoje noge i ruke kako biste se pridržali dok se prebacujete naprijed i nazad preko rollera. Isto tako za suprotnu (lijevu) stranu.Fitness roller: 5 vježbi za donji dio tijela na ovom fitness pomagalu

2. ITB - iliotibijalna dužina

Okrenite se na desnu stranu tijela i stavite valjak ispod sebe. Povucite lijevu nogu ispred sebe te podupirući se na toj nozi i rukama, rolajte cijelu desnu stranu noge gore pa dolje na rolleru. Isto tako ponoviti za lijevu nogu.

Fitness roller: 5 vježbi za donji dio tijela na ovom fitness pomagalu

3. Loža

Stavite roller ispod lože. Možete obje istodobno masirati tako da sjednete na roller s objema podignutim nogama, a ruke upotrijebite da bi se odgurivali naprijed i natrag preko rollera. Ili, svaku nogu posebno tako da je samo ono noga koju masirate na roller dok se s drugom nogom i rukama pomažete.

Fitness roller: 5 vježbi za donji dio tijela na ovom fitness pomagalu

4. Kvadriceps

Legnite u plank položaj s rollerom ispod prednjeg dijela vaših nogu, a ruke koristite kako biste se gibali naprijed/nazad i tako prelazili s rollerom po cijeloj duljini kvadricepsa.

Fitness roller: 5 vježbi za donji dio tijela na ovom fitness pomagalu

5. Listovi

Sjesti s nogama ispred Vas, a roller staviti iza koljena. Pridržite se na rukama i valjajte se gore i dole duljinom mišića lista (od koljena do Ahilove tetive).

Fitness roller: 5 vježbi za donji dio tijela na ovom fitness pomagalu

Jeste krenuli već? Samo naprijed!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel