ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 6 rekvizita za trening bilo kada i bilo gdje!

6 rekvizita za trening bilo kada i bilo gdje!

Najbolji treninzi su oni koji više nalikuju igri nego napornom treningu. Svoj trening možete učiniti zabavnijim s nekom laganom, prijenosnom opremom koju možete staviti u ruksak, torbu ili u ruke i ponijeti sa sobom bilo gdje.

6 rekvizita za trening bilo kada i bilo gdje!
Datum objave: 21.07.2022

Trening na otvorenom, bilo da se radi o parku, plaži ili čak vašem dvorištu, odličan je način da dobijete toliko potrebnog sunca i svježeg zraka. Također omogućuje više prostora od treniranja u zatvorenom prostoru ili u prepunoj teretani, što omogućuje dinamičnije pokrete i brži rad.

Donosimo popis funkcionalne i praktične opreme za trening s kojom možete raditi sve vrste treninga. Ova oprema će vaš trening učiniti raznolikim, učinkovitim te u isto vrijeme zabavnim.

1. Vijača

Preskakanje užeta izvrsna je vježba za zagrijavanje tijela i pokretanje krvi. To je također zabavan način da zagrijete svoje tijelo za trening, a istovremeno trošite kalorije. Vijaču možete koristiti kao 5 - minutno zagrijavanje u obliku kardio vježbe prije treninga ili u intervalima kao dio HIIT sesije.

Isprobajte: skačite na mjestu ili preskačite ili trčite prema naprijed u pet intervala od 15 sekundi za početnike, 30 za srednje napredne i 60 za napredne sportaše s jednakim intervalima odmora između.

Nakon što savladate početničke pokrete, dodajte jogging unatrag, dvostruke podloge (gdje se uže okreće dvaput dok ste u zraku) ili skakućite na jednoj nozi, počevši s intervalima od 15 sekundi i radeći do punog minuta.

2. Koordinacijske ljestve

Koordinacijske ljestve su obavezan dodatak treningu na otvoreno. Ljestve su izrađene su većinom od polipropilena te su zbog toga su vrlo izdržljive i neće puknuti pri ponavljanom savijanju. Možete ih koristiti za razne vrste treninga na otvorenom i u teretani. Koordinacijske ljestve se uglavnom koriste u vježbama za poboljšanje izdržljivosti, agilnosti i brzine pokreta.

Na koordinacijskim ljestvama možete izvoditi sve vrste skipova, sprinteva, skokova i sličnih vježbi za koje je potrebna preciznost i koordinacija.

3. Gume za vježbanje - POWER BAND

Gume za vježbanje ultimativna su oprema za trening koji se može raditi bilo gdje. Snažne elastične trake su odličan višenamjenski rekvizit pomoću kojeg možemo dodati opterećenje vježbama istezanja, dizanja utega i vježbama snage uporabom vlastite težine.

Isprobajte: Pronađite stablo, rasvjetni stup ili ogradu/stup oko kojeg možete omotati gumu za vježbanje. Uhvatite ručke ili krajeve u svaku ruku i radite potisak na prsima, zaveslaje ili zakrete u stojećem položaju. Ili stavite traku ispod oba stopala i držite se za ručke dok izvodite čučnjeve, pregibe za biceps, prednja/bočna dizanja, bočne pregibe, potiske iznad glave, povratne trzaje za tricepse i uspravne veslanja.

4. Padobran za trčanje

Padobran za trčanje izvrstan je dodatak za vježbanje izdržljivosti, mišićne izdržljivosti i ubrzanja. Padobran se koristi kao pomoć pri izvođenju zabavnih i izazovnih sprinteva s otporom. Što brže trčite, osjećat ćete veći otpor.

Isprobajte: Zagrijte se pričvršćivanjem padobrana oko struka i trčite tri minute. Zatim, svake tri minute, izvedite sprint od 30 sekundi. Naizmjenično trčite i sprintajte 15 do 30 minuta.

5. Čunjevi ili kapice

Čunjevi su izvrsni za vježbe agilnosti, a budući da su lako prenosivi i oni su našli mjesto na popisu. S čunjevima ili kapicama možete izvoditi razne vježbe od trčanja cik-cak, naprijed-nazad, raznih skokova i skipova pa do kombinacije skipova i sprinteva.Svakako će učiniti vaš trening zabavnijim.

Isprobajte: Poredajte 7 čunjeva u razmacima od oko 5m zatim prema izboru nekoliko čunjeva za cik-cak sprinteve.  Započnite  seriju radeći brze bočne korake vodeći se desnom nogom. Kod drugog čunja okrenite se drugog i ponovite vođenje lijevom nogom. Na trećem čunju okrenite se i prebacite na "križni korak", trčeći bočno i pleteći stopala naizmjenično, vodeći desnom nogom. Na sljedećem čunju okrenite se i ponovite vođenje lijevom nogom.Na petom čunju krenite trčati u visokom skipu gdje se koljena podižu prema prsima. Kad ste kod šestog čunja, okrenite se i trčite unatrag. Kada ste stigli do sedmog čunja okrenite se licem prema naprijed idite u cik-cak sprinteve. Ponovite vraćajući se u drugom smjeru i napravite onoliko serija koliko želite.

6. Mini band gume

Savršen alat za trening u pokretu. Mini band mogu biti vrlo zahtjevne i zabavne. Fitness rekvizit koji se jednostavno koristi za vježbe rehabilitacije, jačanja različitih dijelova mišića, a najčešće ćemo ih vidjeti u upotrebi kod vježbi za mišiće nogu i gluteusa. Kružne gume omogućuju trening bilo gdje: kod kuće, u teretani, na otvorenom i na putu.

Isprobajte: 8 najboljih vježbi s mini band gumom kao trening za noge!

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel