ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

Karantena je natjerala ljude da postanu kreativni sa svojom opremom za vježbanje - bocama za vodu umjesto bučica, foteljama umjesto klupa za vježbanje i slično. A sada, vaše MINI BAND gume za trening također mogu pružiti dvostruku korist. Mini band gume su poznate kao oprema za trening donjeg dijela tijela odnosno noge, stražnjicu i lože, međutim i gornji dio tijela također možete ojačati pomoću mini band guma i ovih šest vježbi koje vas čekaju u nastavku.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!
Datum objave: 02.05.2021

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

1. Lat Pulldown

  1. Stanite uspravno s nogama u širini kukova.
  2. Omotajte jedan kraj mini band gume oko svakog zgloba ruke.
  3. Podignite ruke ravno iznad glave, dlanovi su okrenuti prema naprijed.
  4. Na izdisaju spustite dlanove i rastegnite mini band, u stranu izvan širine ramena.
  5. Zastanite ovdje na trenutak, a zatim vratite ruke natrag iznad glave.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

2. Shoulder Abduction

  1. Stanite uspravno i omotajte svakim kraj mini band gume oko vaših ruku točno ispod zapešća.
  2. Dlanove podignite u visinu očiju tako da su okrenuti jedan prema drugome.
  3. Na izdisaju razdvojite laktove.
  4. Zastanite kad je mini band rastegnut nekoliko sekundi prije nego što vratite ruke u početni položaj.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

Savjet: Razmislite o tome da za razdvajanje mini band gume koristite laktove, a ne dlanove. To će vam pomoći ciljati stražnje mišiće ramena.

3. Biceps Curl

  1. Kleknite na pod tako da vam je lijevo koljeno na podu, a desno stopalo ravno na podu ispred lijeve noge.
  2. omotajte jedan kraj mini band gume ispod desne noge, a drugi kraj držite u desnoj ruci.
  3. Stavite desni lakat na desno koljeno.
  4. Povucite traku do desnog ramena, držeći lakat na nozi cijeli pokret.
  5. Vratite se u početni položaj tako da ispružite desnu ruku natrag, vraćajući mini band gumu prema dolje.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

4. Arm Abduction

  1. Stanite "na sve četiri" na podu, s rukama ispod ramena i koljenima ispod bokova.
  2. Omotajte jedan kraj mini band gume oko svake ruke, točno iznad zapešća.
  3. Držeći laktove ispravljenima, pomaknite lijevi dlan ulijevo.
  4. Zatim se vratite na sredinu i ponovite isti pokret desnim dlanom.
  5. Naizmjenično ponavljajte desno i lijevo.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

5. Shoulder Press

  1. Stanite uspravno i omotajte svaki kraj mini band gume oko ruku, odmah iznad zapešća.
  2. Dlanove podignite u visinu očiju, okrenuti jedan prema drugome.
  3. Držeći mini band gumu zategnutom, ruke podignite iznad glave.
  4. Vratite se na početak s kontrolom tako da mini band gumu vratite u visinu očiju.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

6. Triceps Extension

  1. Započnite vježbu tako što ćete omotati mini band gumu oko svakog dlana.
  2. Povucite lijevi dlan da dodirnete desno rame.
  3. Desnom dlanom stisnite šaku oko mini band gume, okrenute prema tijelu.
  4. Zaključajte desni lakat na mjestu uz desnu stranu tijela.
  5. Desnom šakom povucite traku od desnog ramena tako da ispružite lakat.
  6. Vratite se na početak.
  7. Napravite sva ponavljanja na jednoj strani, a zatim se prebacite na drugu stranu.

6 (težih) vježbi za gornji dio tijela koje možete napraviti s mini bandom!

Savjet: Držite lakat "zaključanim" na mjestu dok izvodite ovu vježbu kako biste izolirali triceps.

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel