ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!
7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Postoji nešto tako smirujuće u samostalnom bavljenju vježbanjem u udobnosti vlastitog doma. Nema razdraženih kolega koji idu na grupne treninge. Može svirati playlista koja odgovara samo tebi. I možeš pozdraviti sve izgovore. Kod kuće, samo ti, disanje i trening. Zato u nastavku donosimo mini trening sa 7 Joga poza koje će ti pomoći pri toniranju tih mišića trbuha!

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!
Datum objave: 23.09.2019

Izvođenje Joga poza kod kuće, konkretno, može vam pomoći pri uklanjanju stresa - i izgradnji jačeg cora. Ali to nije sve. Prema Harvard Health Publishingu, integriranje redovite joge u vašu rutinu može dovesti do:

  • smanjena bol u zglobovima
  • povećana izdržljivost
  • bolje držanje
  • veća snaga mišića
  • veća fleksibilnost
  • pojačana ravnoteža i pokretljivost.

Zvuči kao da ne trebate previše razmišljati, zar ne? Zgrabite prostirku, i uvucite se u svoju sportsku odjeću jer imamo savršen trening joge koji možete napraviti i kod kuće, osmišljen kako bi ciljao vaše trbušnjake.

Pogledajte i: 4 vježbe za oblikovanu i lijepu stražnjicu koje možete izvoditi kod kuće

Trening: 7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića

Napravite svaku vježbu po redu i ponovite krug do tri puta.

Vježba 1: Most

  1. Lezite na leđa sa savijenim koljenima i stopalima na podu u širini kukova.
  2. Podignite kukove prema gore.
  3. Ruke položite na pod i ispravite ih.
  4. Odmaknite bradu od grudi.
  5. Zadržite ovu pozu 30 do 60 sekundi.

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Vježba 2: Brod

  1. Sjednite sa savijenim koljenima, stopala ravno na podu.
  2. Ispružite ruke naprijed prema nogama.
  3. Nagnite se natrag da angažirate vaš core.
  4. Podignite noge i polako počnite ispravljati noge u vis, dovodeći svoje tijelo u V oblik.
  5. Držite 30 do 60 sekundi.

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Vježba 3: Poza stolca

  1. Podignite ruke iznad glave, ramena opuštena.
  2. Savijte koljena i spustite kukove dolje kao da sjedite na stolici.
  3. Usmjerite težinu u pete dok se dižete kroz prsa.
  4. Držite do jedne minute.

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Vježba 4: Plank

  1. Zauzmite položaj na rukama i nožnim prstima; izduženi od glave do pete.
  2. Držite core stisnutim, a leđa ravna.
  3. Zadržite položaj do jedne minute.

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Vježba 5: Koljenom do nosa

  1. Zauzmite položaj na podu tako da ste okrenuti prema podu, a ruke i stopala na podu, toliko približeni da izgleda kao trokut kada gledate sa strane. I podignite jednu nogu u zrak.
  2. Prebacite ramena preko zgloba i povucite tu istu nogu tako da koljeno privučete prema nosu.
  3. Pokušajte poljubiti koljeno dok aktivirate core ;)
  4. Držite 30 sekundi i ponovite s drugom nogom. 

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Vjžba 6: Chaturanga

  1. Zauzmite položaj planka.
  2. Spustite se na pola puta prema podu, držeći laktove sa strane, ali ne prema van nego uz tijelo.
  3. Zadržite najmanje 30 sekundi.

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Vježba 7: Istezanje

  1. Lezite na pod tako da je trbuh na podu, a ruke pokraj prsa.
  2. Podignite se dok vam laktovi ne budu gotovo ravni, a, kukovi ostaju na podu.
  3. Duboko udahnite i ispružite prsa prema gore.
  4. Ponovite 10 puta.

7 Joga poza za toniranje trbušnih mišića koje možete napraviti i kod kuće!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte