ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 7 razloga zašto već danas otići u vožnju biciklom!

7 razloga zašto već danas otići u vožnju biciklom!

Prekrasno vrijeme poziva vas da provedete vrijeme na otvorenom. Šteta je zatvarati se u teretanu i biciklirati na stojećem biciklu kad možete izvući bicikl iz podruma i okretati pedale s vjetrom u leđa. Osim toga što ste na otvorenom, imamo još 7 razloga zašto već danas trebate otići u vožnju biciklom, pogledajte ih u nastavku.

7 razloga zašto već danas otići u vožnju biciklom! Pročitajte ih klikom na link.
Datum objave: 23.05.2020

Biciklizam je izvrstan sport izdržljivosti. I ovisno o tome koliko stisnete pedale, toliko ćete se namučiti. Sve je na vama. Vožnja biciklom održat će vas u formi i fizički i psihički.

Prije nego što krenete namjestite svoje sjedalo i pročitajte koje prednosti nam ovaj sport može donijeti.

7 razloga za uživanje u vožnji biciklom

1. Održavanje ili čak smanjenje težine

Ako biciklizam smatrate sportom, a ne razgledavanjem znamenitosti, može vam značajno pridonijeti održavanju ili čak poboljšanju forme.

Vožnja biciklom ojačat će mišiće donjih udova i sveukupno možete izgraditi mišićno tkivo koje tada sagorijeva kalorije, čak i kada ste u mirovanju. To će lijepo pokrenuti vaš metabolizam. Zaboravite na čudesne napitke i vozite se svojim biciklom. Koliko je to jednostavno?

U sat vremena srednje brzine (20 km/h) žena težine 60 kg sagorijeva oko 420 kcal, muškarac od 80 kg sagorijeva 560 kcal. A to se lijepo odradi tijekom izleta biciklom preko vikenda recimo.

Ako uzmemo naš primjer osobe, za 12 sati putovanja sagorjet će 6720 kcal, što u smislu energetske potrošnje čisto iz masti odgovara otprilike 0,9 kg sagorjele tjelesne masti.

2. Jačamo mišiće nogu

Kao što smo već spomenuli, bicikl je sjajno sredstvo za jačanje mišića donjih udova. Prednost je u tome što ne pate zglobovi, što će posebno cijeniti oni koji imaju višak kilograma ili imaju problema s koljenima.

Što je teren izazovniji i što brže idemo, to više utječemo na rast mišića. Ali to nećemo postići u više sati odjednom. Stoga bi nakon prvih nekoliko kilometara bilo dobro uključiti nekoliko sprinteva tijekom vožnje, a zatim "izaći" ili uključiti čisti trening sprinta.

3. Značajno ćemo poboljšati svoje fizičko stanje

Ako krenemo na zaista dobroj biciklističkoj vožnji i odaberemo brži tempo ili brdovit teren, značajno ćemo poboljšati svoju fizičku kondiciju, što je prikladno ne samo u svakodnevnom životu, već i u drugim sportovima.

Ubrzo ćete primjetiti da trčanje za tramvajem ili penjanje po stepenicama više nije toliko naporno i nećete biti zadihani, ili ćete primjetiti povećanje performansi u teretani tijekom treninga snage. Možete odabrati klasičnu vožnju biciklom na otvorenom, ali i bicikl za vježbanje, za koji lakše možete odabrati željeno opterećenje.

7 razloga zašto već danas otići u vožnju biciklom! Pročitajte ih klikom na link.

4. Nema veze ako ste početnik

Ako ste početnik, ne morate imati kondiciju dostojnu natjecatelja "Tour de France". Samo počnite. Vožnja biciklom je jednostavna. Postupno možete povećavati tempo, prijeći veće udaljenosti ili odabrati raznovrsniji teren.

U početku se trebate naviknuti na činjenicu da vas guzica može boljeti, ali ne brinite, naviknut će se na to. Dodajte kilometre postupno, prvo najmanje 5 km, a drugi dan (svaki drugi dan) 10 km. Postupno dodajte i otkrivajte okolni krajolik.

5. Ekološki je prihvatljivo

Razmišljati više o svojoj majci Zemlji trend je koji svakako možemo podržati. Što ćete učiniti da se na Zemlji osjećamo dobro još dugo i smanjimo utjecaj fosilnih goriva?

Što je s povremenom zamjenom automobila biciklom?

Također puno prednosti: ne morate tražiti mjesto za parkiranje i izbjegavate znojnu gužvu u javnom prijevozu. Ako se, primjerice, odlučite voziti biciklom na posao, može to biti lijep početak dana, slažete li se?

6. Glava također odmara

Zamislite lijep proljetni dan, nebo bez oblaka, mirnu prirodu oko sebe i sebe na biciklu. Idila, zar ne?

Osim što je sjajan sport, biciklizam također značajno doprinosi mentalnom zdravlju. Ublažava sveprisutni stres i sprječava anksioznost ili depresiju.

Ne osjećate se dobro? Uzmite svoj bicikl i krenite na izlet. Pokušajte se fokusirati samo na pravilan ritam pedala i stazu ispred vas. Pomoći će vam da budete u sadašnjem trenutku i ne dopustite glavi da razmišlja o jučerašnjim greškama i sutrašnjim odgovornostima. Neće proći dugo, stres će nestati i endorfini koji su odgovorni za dobro raspoloženje bit će prisutni. Vidjet ćete da će svijet opet biti malo ružičastiji.

7 razloga zašto već danas otići u vožnju biciklom! Pročitajte ih klikom na link.

7. Djeluje kao prevencija bolesti civilizacije

Živjeti u sadašnjosti je definitivno lijepo. Što se zdravlja tiče, svakako treba razmišljati o budućnosti i uzimati zdrav način života kao prevenciju protiv mogućih civilizacijskih bolesti.

Redovita tjelesna aktivnost, a samim tim i redovita vožnja bicikla, mogu biti važan komad slagalice koji će vas zaštititi od bolesti poput dijabetesa tipa 2, kardiovaskularnih bolesti ili nekih vrsta raka.

Nekoliko riječi o sigurnosti

  • Bilo da vozite bicikl u gradu ili u prirodi, budite oprezni. Ako je moguće, vozite se biciklističkim stazama ili trakama predviđenim za bicikl. Upamtite da ste i vi uključeni u promet na svom biciklu i slijedite pravila.
  • Uložite u kvalitetnu kacigu i uvijek je koristite, bez rasprave. Nesreća se može dogoditi i tijekom kratke vožnje oko vašeg doma. Vozite se svojim biciklom u užoj odjeći. 
  • Ako vozite bicikl u mraku, koristite reflektirajuće elemente i svjetla.
  • Ako vozite svoj bicikl na dugom putu do posla, nosite rezervnu odjeću za presvlačenje da imate za presvući se kad stignete na posao. Vi i vaše kolege ćete se osjećati dobro.
  • Za sunčanih ljetnih dana, ne zaboravite na pravilan režim hidratacije, kapu za glavu i kremu za sunčanje s visokim UV faktorom. 

Tko bi mogao razmisliti o biciklizmu?

Kao što smo gore napisali, biciklizam je sjajna fizička aktivnost koja je pogodna za gotovo sve. Ali tko su ipak izuzetci?

  • S biciklističkim putovanjem, bolje pričekajte ako vas muči ozljeda koja vam definitivno ne bi pridonijela učinku. Bolje da nađete liječnika, pustite vremena i nakon oporavka iskoristite svu raskoš.
  • Također budite oprezni ako imate problema s vidom, sluhom ili ravnotežom. U tim će slučajevima stacionarni bicikl biti dobra alternativa.

Što zaključiti od svega?

Biciklizam je odličan način da ostanete zdravi i u kontaktu sa svijetom oko vas. Ako vam se sviđa vrijeme, krenite na izlet i istražite nova mjesta. Ali ne zaboravite barem na minimalni oprez i pravila u prometu. Ako možete, izbjegavajte zagužvane ceste. Ali takva vožnja vas vjerojatno i ne bi usrećila.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel