ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti 7 zimskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

7 zimskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

Ne dozvolite da pad temperature ograniči vaše vježbanje na četiri zida. Od skijanja i sankanja, pa čak i lopatanja (čišćenja) snijega, ledeni elementi zime predstavljaju nove načine sagorijevanja kalorija. Osim toga, kada se dobro obučete i krenete vani, udišete svježi zrak i potencijalno hvatate vitamin D od sunčevih zraka. Zato u nastavku otkrivamo 7 zimskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija.

Otac i dijete se sanjkanju na snijegu.
Datum objave: 22.12.2019

Ako niste navikli vježbati na niskim temperaturama, opasnosti zimskog vremena mogu vam se prišunjati bez da opazite. Obucite se slojevito kako biste mogli micati slojeve kako odjeća postane vlažna ili vam tjelesna temperatura počne rasti.

Odaberite materijale odjeće koji tijekom vježbanja daju toplinu i zadržavaju toplinu tijekom neaktivnih razdoblja poput vune i sintetičkih materijala. I naravno, kao i kod svih vrsta vježbanja, zapamtite da ostanete hidrirani.

Sada zgrabite jaknu, kapu, šal i rukavice i iskušajte se u jednoj (ili svim) aktivnostima koje otkrivamo u nastavku da ostanete aktivni cijelu zimu. Procijenjene kalorije za svaku aktivnost temelje se na izračunima MyPlate aplikacije, koristeći tjelesne težine od 55/70/100 kilograma i uz pretpostavku od sat vremena vježbanja umjerenog intenziteta.

1. Skijanje nizbrdo

Napadanje skijaških staza često je prvo što pada na pamet kad ljudi pomisle na zimske aktivnosti. Odrasla osoba koja skija u opuštenom tempu sat vremena sagorijeva između 250 i 510 kalorija. Povećajte brzinu samo malo do umjerenog tempa i možete sagorjeti 100 kalorija više na sat.

Naravno, što ide dolje mora doći gore prvo. Kad računate svoje vrijeme na padinama, oduzmite vrijeme koje provodite na žičari, već uzmite u obzir samo koliko vremena zapravo skijate. Ili ako se osjećate posebno avanturistički, izgubite više kalorija ako preskočite žičaru za uspon pri sljedećem penjanju.

Izgubljene kalorije: 340/408/612

2. Snowboarding

Skijaši i snowbordaši stoje jedni naspram drugih otkako su se počeli natjecati u spustu niz stazu. Kad je riječ o sagorjevanju kalorija, umjereni snowboarding nadilazi skijanje umjerenim brzinama - ali ne za puno. Velika je razlika u korištenim mišićnim skupinama.

Obje tehnike zahtijevaju snažne noge i gležnjeve i čvrstu jezgru za ravnotežu, ali boarding zahtijeva veću fleksibilnost i malo više čvrstoće jezgre kako bi podržao rotaciju tijela. "Da biste dodatno povećali sagorijevanje kalorija, istegnite se prije spusta s podizanjem nogu naizmjence i vježbama snage za donji dio tijelo kao što su čučnjevi ili utrke uz stepenice", kaže Caleb Backe, osobni trener i zdravstveni stručnjak iz Maple Holistics.

Izgubljene kalorije: 357/428/642

7 zimskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

3. Klizanje

Na zatvorenom ili otvorenom klizalištu, klizanje na ledu može biti zabavno za cijelu obitelj ili super ideja za romantični dejt. Na manjem klizalištu jednostavno čuvanje ravnoteže i držanje podalje od drugih klizača može predstavljati niz izazova, istovremeno sagorijevajući pristojnu količinu kalorija.

Održavanje ravnoteže dok kližete uključuje vašu jezgru (core) i donji dio tijela na nešto drugačiji način od hodanja i trčanja, pa se nemojte iznenaditi ako sljedeći dan imate upalu mišića. Na manje punom i većem klizalištu možete ubrzati brzinu i stvarno povećati sagorijevanje, ili pokušajte prilagoditi brzinu i trajanje pomoću sprintova i krugova za oporavak.

Izgubljene kalorije: 396/476/714

4. Snježna šetnja

Snježna šetnja fantastična je vježba koja zahtijeva skoro pa nikakvog iskustva za početak, sve dok možete hodati. Umjereni tempo od 3 MPH omogućava vam izvrsnu vježbu donjeg dijela tijela koja cilja vaše gluteuse, listove, kvadricepse, potkoljenice. Pronađite teren koji uključuje mala brda poput golf terena za dodatno kardio pojačanje.

Izgubljene kalorije: 453/544/816

7 zimskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

5. Skijaško trčanje

"Skijaško trčanje moglo bi postati NAJBOLJA aktivnost zimskog vježbanja, jer je to vježbanje cijelog tijela", kaže Alan Snyder, DPT, iz Breakaway Physical Therapy. Uključuje sve naše glavne mišićne skupine, uključujući tricepse, bicepse, gornji i donji dio leđa, trbušne mišiće, gluteuse, kvadricepse, potkoljenice i listove.

Da biste povećali sagorijevanje kalorija, preporučuje se dodavanje HIIT komponente svom treningu, povećavajući brzinu za kratka razdoblja praćena jednakim ili kraćim razdobljima oporavka. Ili s obzirom na to da kod skijaškog trčanja dolazi do upotrebe energije za pokretanje vlastite tjelesne težine, dodajte otpor noseći uteženi prsluk ili uteg za ručni zglob i gležanj.

Izgubljene kalorije: 453/544/816

7 zimskih aktivnosti koje sagorijevaju najviše kalorija

6. Sanjkanje

Zadovoljite dijete u sebi, uzmite sanjke i krenite do najbližeg brda. Jedan sat sanjkanja sagorijeva oko 400 kalorija, pod pretpostavkom da hodate uzbrdo, a ne vozite se žičarom. Da biste pojačali sagorijevanje kalorija, odaberite strmija brda, tako da će hodanje nazad na brdo zahtijevati dodatne napore mišića nogu. Ili dodajte malo zdrave konkurencije s prijateljima i utrkujte se prema gore ili dolje da biste povećali sagorijevanje - i zabavu.

Izgubljene kalorije: 396/476/714

7. Lopatanje (čišćenje) snijega

Možda mislite da jednostavno čišćenje prilaza ili automobila ne pridnosi vašoj tjelovježbi, ali iznenaditi ćete se kad saznate da je lopatanje snijega popriličan trening. Da biste sagorjeli još više kalorija, ubrzajte vrijeme lovanja i uzmite kraće odmaranje. Kad je snijeg veći, teži, vlažniji, gušći, on teži više od laganog, lepršavog, tek napadanog snijega. Što je teže dizati i odlagati, više kalorija gubite.

Izgubljene kalorije: 340/408/612

Reference: American Council on Exercise Physical Activity Calorie Counter

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte