ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Biceps pregib za ruke poput Schwarzeneggera. Izvodite li ga pravilno?

Biceps pregib za ruke poput Schwarzeneggera. Izvodite li ga pravilno?

Biceps pregib s ravnom ili EZ šipkom osnovna je vježba z arazvoj bicepsa ruke. Nema sumnje u to. Slično tome, nema sumnje da je gotovo svaki čovjek bio opsjednut ovom vježbom na početku svoje vježbačke karijere. Ali, nije ni čudo. Veliki biceps još uvijek je simbol vremena provedenog u teretani, jer će tipično: „Pokaži biceps!“ u teretanama normalno vikati čak i za stotinu godina. Pa zato današnji članak posvećujemo biceps pregibu, a pojedinosti te čekaju u nastavku.

Datum objave: 05.12.2019

Kako se izvodi stojeći biceps pregib?

Važnost veličine bicepsa samo je jedan od razloga zašto smo izabrali biceps pregib šipkom s težinom. Želimo vas podržati i spriječiti da pogriješite u rutinskoj vježbi. Uhvatite šipku s težinom, rukama u razmaku otprilike u širini ramena. Iz te pozicije podižemo šipku prema gore i prema sebi u smjeru ramena, izvodeći pregib u laktovima, sve dok ne postignemo cjelovitu kontrakciju bicepsa. I vratite ruke u početnu poziciju, zatim ponovite.

Obratite pozornost na nekoliko čestih pogrešaka:

  • Tijelo je uspravno tijekom izvođenja vježbe od početka do kraja, bez ljuljanja, zamaha i sl;
  • Laktovi trebaju biti u fiksnoj poziciji, uz tijelo bez pomicanja prema naprijed ili nazad tijekom izvođenja vježbe;
  • Vezano za prvu grešku: naginjanje trupa prema nazad.

Svaka od ovih grešaka upućuje uglavnom na jedno, a to je da je težina s kojom radite prevelika, dakle smanjite težinu kako bi mogli pravilno izvoditi vježbu.

Koje mišiće razvijate ovom vježbom?

Vježba biceps pregiba s velikom šipkom razvija posebno biceps mišiće ruku. To je glavni supinator i fleksor ruku. Svaka vježba pregiba ruku uključuje dakle bicepse.

Općenito, svaka vježba za biceps uvijek će se sastojati od fleksiranja laktnog zgloba. Jedino što će biti drugačije je položaj dlana koji će također prenositi teret na kratku ili dugu glavu bicepsa ili na ruku i osovinu.

Prednost biceps pregiba s dvije ruke je u tome što možete koristiti relativno veliko opterećenje za preopterećenje radnog mišića (pod uvjetom, naravno, odgovarajuće tehnike).

Suprotno tome, prednost odvajanja ruku u treningu i izvođenja vježbe biceps pregiba je jednostranost (to jest, rad svake ruke odvojeno), osiguravajući rad svakog bicepsa istim intenzitetom i opterećenjem.

Biceps pregib za ruke poput Schwarzeneggera. Izvodite li ga pravilno Više na linku.

Kako uključiti biceps pregib u trening?

Kako god, potrebno je shvatiti njegovu važnost u odnosu na druge dijelove tijela kao što su kvadriceps ili leđa. U početničkoj fazi možete čak reći da trening bicepsa možda nije ni na koji način u vašem cilju (sigurno ne kao prva vježba). Umjesto toga, trebao bi biti treniran zajedno s komplementarnim glavnim mišićnim skupinama. Kao pomoćni mišić sudjeluje, primjerice, u treningu leđa i svim vježbama veslanja.

Važno je shvatiti da mišići bicepsa čine oko 2-3% mišića našeg tijela, tako da su 1-3 treninga u 2-3 radne serije dovoljni za trening bicepsa kao dodatak treningu cijelog tijela ili trening ruku i na primjer ramena.

Biceps pregib s velikom šipkom može biti prva vježba u vašem treningu bicepsa, sljedeća na primjer, biceps pregibi bućicama koji koriste dublje mišiće ruku koji čine masu ruku.

Što zaključiti?

Biceps pregib šipkom jedna je od osnovnih vježbi za razvoj bicepsa. Svakako ju uključite u svoj trening, ali ne samo kako bi mogli uspoređivati ​​bicepse s drugima. Ako tek počinjete vježbati, trening za bicepskombinirajte s komplementarnim mišićima.  

Možete saznati više iz sljedećih članaka:

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte