ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Bugarski čučanj - kralj čučnjeva
Bugarski čučanj - kralj čučnjeva

Bugarski čučanj i kako njime aktiviramo mišiće donjeg dijela tijela? Kako osjetiti zatezanje gluteusa, kvadricepsa, ali i zadnje lože? Isto tako, bugarskim čučnjem.

Kralj čučnjeva – bugarski čučanj
Datum objave: 07.12.2018

Smatra se jednim od najdjelotvornijih čučnjeva upravo za cijeli donji dio tijela. Vježba nije prelagana za izvođenje i mnogi je vježbači izvode na krive načine. Onaj tko je ispravno izvodi vrlo brzo osjetit će bol (pozitivnu) u nogama.

Zašto izvoditi bugarski čučanj?

Ozljede su u teretani vrlo česte. Ne događaju se samo amaterima, nego i profesionalcima. Ozljede obično nastaju zbog slabih ligamenata i tkiva. Činjenica je, da će izvođenje bugarskih čučnjeva (ali i ostalih vježbi) vaše tijelo učiniti fleksibilnijim te će također ojačati i tkivo, što će uvelike smanjiti vjerojatnost slučajne ozljede.

Bugarski čučanj ima još jednu odličnu vrlinu: izgradnja trbušnih mišića. Čučanj zateže cijelo tijelo, uključujući i trup i gluteus.
Ako još niste savladali obične čučnjeve, onda nije potrebno raditi ovu vježbu, ali ako obične čučnjeve radite kao od šale, onda se bacite na bugarske čučnjeve. Tijelu treba promjena kako bi došli do zapanjujućih rezultata zar ne?

Kako se izvodi bugarski čučanj?

Vježbu radite tako što leđa okrenete prema klupi ili nekoj izdignutoj površini. Nogu savijte u koljenu i naslonite je na klupu koja se nalazi iza vas. Vaši prsti trebaju dodirivati klupu tako da vaša peta bude usmjerena prema plafonu. Kada zauzmete ovaj položaj, spuštajte se u čučanj s ispruženim rukama, malo zadržite, a zatim se vratite u početni položaj. Probajte za početak napraviti deset ponavljanja, a onda zamijenite noge.

Bugarski čučanj, saznali smo zašto se smatra kraljem čučnjeva.

Kada dovoljno uvježbate vaše tijelo da vam ni bugarski čučnjevi ne predstavljaju neki napor, onda uzmite bućice i pokušajte raditi s njima. Tako ćete dodatno opteretiti vaše tijelo.

Ako još niste probali izvoditi ovu zanimljivu i efektivnu vježbu svakako preporučujem da je uvrstite u svoj program vježbi jer ćete ubrzo vidjeti odlične rezultate donjeg dijela. I sretno!

 

Članak napisala Ema Brajdić, državna viceprvakinja (Bikini Fitness)

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel