ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Cristiano Ronaldo - savjeti, prehrana i plan treninga!

Cristiano Ronaldo - savjeti, prehrana i plan treninga!

Cristiano Ronaldo se naširoko smatra jednim od najvećih nogometnih igrača ikada. Njegovo je ime postalo sinonim za atletsku tjelesnu građu i talent svjetske klase!

Cristiano Ronaldo - savjeti, prehrana i plan treninga!
Datum objave: 24.08.2022

Cristiano Ronaldo, ime koje govori samo za sebe u nogometnoj igri. Igrač koji je svijetu pokazao strast prema nogometu od malih nogu pa do danas. Kapetan je portugalske reprezentacije, igrao je za najtrofejnije klubove u Španjolskoj ( Real Madir ), Italiji (Juventus) te u Engleskoj u Manchester United-u gdje igra i danas nakon povratka u engleski nogomet.

Cristiano Ronaldo rođen je 5. veljače 1985. Ronaldo je počeo igrati u portugalskim lokalnim momčadima, ali ubrzo je primijećen od velikog Manchester Uniteda koji ga je nakon prijateljske utakmice protiv Sportinga iz Lisabona odmah odlučio dovesti u svoje redove. Nakon toga krenula se ispisivati budućnost zlatnim slovima. Okrunjen je Zlatnom loptom čak 5 puta ( 2008., 2013., 2014., 2016., 2017. ) što dovoljno govori o njegovoj dominaciji i ostavštini u nogometu. imao je 100. nastup za Portugal na seniorskoj razini.Za Portugalsku reprezentaciju je odigrao 189 utakmica i postigao je 117 pogodaka čime je postao najbolji strijelac u povijesti Portugala.

Cristiano Ronaldo, profesionalni sportaš, prilično je opsjednut svojom rutinom vježbanja i strogom dijetom. Ronaldo ima sjajnu tjelesnu građu kao sportaš zahvaljujući pravilnom treningu, strogoj dijeti, eksplozivnosti i stanju kardiovaskularnog sustava. Cristiano Ronaldo je visok 185 centimetara te teži oko 80 kilograma.

Tjedni raspored treninga:

Ponedjeljak:

  • zgibovi - 5 serija x 6 ponavljanja
  • mrtvo dizanje - 5 serija x 6 ponavljanja
  • "BENCH PRESS" s bučicama na ravnoj klupi - 5 serija x 6 ponavljanja
  • iskoraci s bučicama - 5 serija x 6 ponavljanja
  • iskorak na prste s bučicama za listove - 5 serija x 6 ponavljanja
  • "BENCH PRESS" s bučicama na ravnoj klupi - 5 serija x 6 ponavljanja
  • mrtvo dizanje ravnim koljenima - 5 serija x 6 ponavljanja
  • nabačaj utezima ( tijelo uspravno )  - 5 serija x 6 ponavljanja
  • iskorak na prste s bučicama za listove - 5 serija x 6 ponavljanja
  • traka za trčanje 30 minuta

Utorak:

  • kardio trening 25 minuta ( trčanje, vožnja biciklom )

Srijeda:

  • prednji čučanj s bučicama - 2 serije x 18 ponavljanja
  • kosi sklekovi - 2 serije x 18 ponavljanja
  • dipsevi - 2 serije x 18 ponavljanja
  • sjedeći potisak bučicama za ramena - 2 serije x 18 ponavljanja
  • veslanje u pretklonu s bučicama - 2 serije x 18 ponavljanja
  • skokovi na kutiju/ili preko prepona - 2 serije x 18 ponavljanja
  • sklekovi s odbačajem (eksplozivni sklek) - 2 serije x 18 ponavljanja
  • burpee - 2 serije x 18 ponavljanja

Četvrtak:

  • sportske aktivnosti 20 minuta
  • kardio trening 25 minuta ( trčanje, vožnja biciklom )

Petak:

  • zgibovi - 4 serije x 8 ponavljanja
  • mrtvo dizanje - 4 serije x 8 ponavljanja
  • iskorak na prste s bučicama za listove - 4 serija x 8 ponavljanja
  • iskoraci s bučicama - 4 serije x 8 ponavljanja
  • mrtvo dizanje ravnim koljenima - 4 serija x 8 ponavljanja
  • iskorak na prste s bučicama za listove - 4 serija x 8 ponavljanja
  • "BENCH PRESS" s bučicama na ravnoj klupi - 4 serija x 8 ponavljanja

Subota:

  • sportske aktivnosti 20 minuta
  • kardio trening 45 minuta ( trčanje, vožnja biciklom )

Nedjelja:

  • prednji čučanj s bučicama - 2 serije x 10 ponavljanja
  • kosi sklekovi - 2 serije x 10 ponavljanja
  • dipsevi - 2 serije x 18 ponavljanja
  • sjedeći potisak bučicama za ramena - 2 serije x 10 ponavljanja
  • veslanje u pretklonu s bučicama - 2 serije x 10 ponavljanja
  • skokovi na kutiju/ili preko prepona - 2 serije x 12 ponavljanja
  • sklekovi s odbačajem (eksplozivni sklek) - 2 serije x 12 ponavljanja
  • burpee - 2 serije x 12 ponavljanja

Cristiano i njegova 4 savjeta/pravila:

  1. Trčanje je najbolji kardio trening. Prosječno je potrebno odraditi 25-30 minuta.
  2. 3-4 sata vježbanja dnevno može biti od pomoći u balansiranju razine masti.
  3. Nemojte raditi opsežne treninge sve dane u tjednu.
  4. Dobar san je tajna dobrog zdravlja.

Namirnice koje Ronaldo konzumira kroz obroke

Doručak:
Mora uključivati cjelovite žitarice ili žitarice od cjelovitog zrna s voćnim sokom, hranu poput jaja, žitarica itd. za ugljikohidrate i bjelančevine. Doručak se preporučuje nakon čvrstog sna od 8 sati kako bi se tijelo dobro odmorilo.
Ručak:
Uključuje piletinu/meso sa salatom, tjesteninu od cjelovitog zrna pšenice, pečeni krumpir, zeleno povrće, voće ili niskokalorični obrok. Piletina i tjestenina osiguravaju minerale, vitamine i proteine za ručak.
Međuobrok:
Rolada od tune zajedno s limunovim sokom ili voćnim sokom.
Večera:
Večera je bogata vlaknima te proteinima i vitaminima. Uključuje rižu, grah, voće i piletinu.

Njegova prehrana uključuje složene ugljikohidrate koji pomažu u izgradnji izdržljivosti i upornosti. Izbjegava teška pića i preferira unos svježih sokova.
Unosi dostatnu proteina što je korisno u bodybuildingu i obnavljanju tijela. Proteini su sastavni dio Ronaldove prehrane tijekom dana. Pazi da razmak između dva obroka ne bude duži od 2-3 sata i stoga teži malim obrocima u danu. Također izbjegava šećere u prehrani kako bi održao i poboljšao razinu šećera u krvi.

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

Izvori:

1. Mens Health

2. Workoutinfoguru

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel