ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Funkcionalni trening za jake mišiće

Funkcionalni trening za jake mišiće

Kada započinjemo s treniranjem kao najčešći razlog se uvijek spominje želja za vitkom figurom. Međutim, drugi čimbenik u pogledu očekivanja je porast mišićne mase. A znamo da je važno odabrati pravi plan treninga za svaki cilj. Ovdje funkcionalni trening, koje je popularan za jake mišiće, ulazi u igru. Njegova je zadaća ojačati mišiće, bez da ih nabilda. U praksi se sastoji od oponašanja pokreta koje radimo svaki dan. Međutim, ako netko misli da je to jednostavna opcija, definitivno je u krivu.

Muškarac u položaju planka na podu vježba.
Datum objave: 15.11.2019

Funkcionalni trening - vježbe

Prije nego što se dotaknemo važnih načela funkcionalnog treninga, pripremili smo 3 primjera vježbi.

Penjanje po stepenicama s bučicama

Ovom vježbom dobit ćete više prakse u nošenju teških predmeta uz stepenice. Za početak, stanite na dno stepenica držeći u rukama 0,5 do 1 kilogram bučica. Obavezno držite ruke uz torzo. Zatim se počnite penjati stubama. Izvodeći svaki korak savijte ruke u laktovima i dižite utege naizmjenično - jednom s lijevom, pa jednom s desnom rukom. Kad dođete do vrha, trčite dolje, sjećajući se da više ne dižete utege. Zatim vježbu ponovite. 

Podizanje bučica zajedno s koljenima

Prvo obratite pažnju na ravnu figuru, stopala moraju biti postavljena u širini ramena. Držite bučice u obje ruke. Podignite desno koljeno u visinu kuka, dok obje ruke podižete sa strane prema gore do visine ramena - vaša figura trebala bi oblikovati slovo T. Ostanite u ovom položaju dvije sekunde. Osigurajte da vam je trbuh aktiviran. Sljedeći korak je spuštanje bučica i desne noge i vraćanje u početni položaj. Vježbu ponavljamo, ovaj put na lijevoj nozi. Zahvaljujući ovoj vježbi ojačat ćete mišiće kralježnice, poboljšati ravnotežu tijela i vitke ruke.

 Funkcionalni trening za jake mišiće, više pogledajte na linku!

Plank sa spuštanjem i podizanjem kukova

Postavite tijelo u položaj planka. Zatim se naslonite na ravne ruke i nožne prste. Pazite da su glava, kralježnica i noge u ravnini. Podižite bokove i stražnjicu istodobno povlačeći trbuh, dok ne napravite kut od 90 stupnjeva između nogu i trupa. Pokušajte sakriti glavu između ruku. Ostanite u ovom položaju nekoliko sekundi, a zatim se vratite u početni položaj. Sljedeći korak je spuštanje kukova, stražnjice i nogu prema dolje. U tom položaju je glava podignuta, a oči gledaju prema naprijed. Tijekom ove vježbe trebali biste osjetiti istezanje trbušnih mišića. Opet započinjemo s vježbom od početka, vraćajući se u početni položaj. Zbog sudjelovanja većine mišićnih skupina, ova vježba se preporučuje na kraju treninga.

Funkcionalni trening - opis

Kad je riječ o učestalosti vježbi, one mogu biti raspoređene u serije od 45 ili 90 sekundi, gdje je jedna serija vježbi ona koju treba ponoviti što je prije moguće. Za trening se često koriste bučice, trake ili bugarske vreće. Općenito, funkcionalni trening prvenstveno jača naše tijelo zahvaljujući kojem je rizik od ozljeda tijekom svakodnevnih aktivnosti sveden na minimum. Zbog visokog intenziteta treninga preporučuje se provođenje pod nadzorom stručnjaka i treniranje ne više od tri puta tjedno.

 Funkcionalni trening za jake mišiće, više pogledajte na linku!

Funkcionalni trening - TRX

Trx je funkcionalni trening pomoću traka. Zahvaljujući ovakvim vježbama tijelo jača, poboljšava se stabilnost i izgled figure. Tijekom samog treninga u lebdite u zraku, doslovno. Stoga se morate sjetiti da ovu vrstu treninga ne izvodite na skliskom tlu, plus odaberite obuću s elastičnom površinom. Osim toga, stabilne ručke su vrlo važne. Što se tiče duljine trake, ona bi trebala biti odabrana pojedinačno. Vježbe se mogu obavljati kod kuće ili u teretanama. Ako trenirate kod kuće, baš kao i u slučaju gore spomenutih vježbi, slažite ih npr. s osobnim trenerom.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte