ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Intervalni trening na traci za trčanje kojim sagorijevamo kalorije!

Intervalni trening na traci za trčanje kojim sagorijevamo kalorije!

Trčanje na traci za trčanje izvrsno je za zdravlje vašeg srca i također njime sagorijevate dosta kalorije, ali ako ga s vremena na vrijeme ne prodrmate drugačijom rutinom možete usporiti rezultate. Važno je izaći iz svoje zone udobnosti. Kada stalno koristite iste brzine i napore, vaše tijelo se ne mora prilagođavati da bi ojačalo. Ali intervalni trening tjera vaše tijelo na potrebne promjene i pomaže vam da izvučete maksimum iz vašeg treninga. Zato vam danas donosimo jedan intervalni trening na traci za trčanje!

Intervalni trening na traci za trčanje kojim sagorijevamo kalorije!
Datum objave: 08.01.2022

Trening u nastavku koristi intervale za povećanje vaše izdržljivosti aktivacijom vašeg aerobnog sustava i poboljšanjem sposobnosti vašeg tijela da isporučuje kisik vašim mišićima. To također povećava vaš VO2 max – maksimalnu količinu kisika koju vaše tijelo može koristiti tijekom vježbanja – što vas čini boljim, bržim i učinkovitijim trkačem.

Ovdje pogledajte više naših 20-minutnih treninga - imamo ponešto za svakoga.

Isprobajte ovaj intervalni trening na traci za trčanje od 20 minuta!

Uz ovaj trening na traci za trčanje, radit ćete u formatu 3-1-30-1, a sastoji se od:

  • 3 minute trčanja
  • 1 minuta joggiranja (sporijeg trčanja)
  • Sprint od 30 sekundi
  • 1 minuta hodanja
  • ponovite 4 puta

Pokušajte održavati istu brzinu za svaki krug trčanja (npr. 6 mph/10 kmh) i svaki krug hodanja (npr. 3 mph/5 kmh), dok lagano povećavate brzinu sprinta u svakoj rundi (npr. 7,0 do 7,8 mph odnosno 11 do 12 kmh). Moći ćete hodati nakon svakog sprinta, tako da bi vam to trebalo pomoći da se dovoljno oporavite da se pripremite za sljedeći krug.

Najvažnija brzina u ovom intervalu u ovom treningu bit će vaša brzina trčanja. Ako niste u mogućnosti stalno se vraćati na tu brzinu nakon trčanja, vaš tempo trčanja je vjerojatno prebrz.

Ako nakon 3-minutnog trčanja osjećate potrebu za hodanjem, dajte si 15 do 20 sekundi joggiranja kako biste pustili svoje tijelo da se prilagodi. Zatim provjerite možete li nastaviti trčati. Zapamtite, ovo bi trebalo biti izazovno, ali ne i potpuno iscrpljujuće.

Savjeti za usavršavanje forme za trčanje na traci za trčanje

Dok je forma uvijek važna tijekom trčanja, posebno je važna u intervalnim trčanjima, jer se jače forsirate i postoji veća šansa za ozljedu. Srećom, vaš interval trčanja od 3 minute daje vam vremena da provjerite svoju formu i usredotočite se na istu. Evo kontrolnih točaka za formu trčanja od glave do pete:

  • Pogled je usmjeren prema naprijed.
  • Držite bradu paralelno s podom.
  • Opustite čeljust.
  • Potisnite ramena dalje od ušiju.
  • Držite ruke pod kutom od 90 stupnjeva, s nestisnutim šakama.
  • Pomičite ruke u smjeru naprijed-nazad.
  • Trčite na prednjem dijelu stopala, ne petama.

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel