ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Izgradite ubojita prsa kroz samo tri vježbe
Izgradite ubojita prsa kroz samo tri vježbe

Jednostavno je često najbolje. I na dan prsa, ulaganje napora u samo nekoliko vježbi je često bolje od pokušaja da se borite s puno različitih vježbi, da se izmorite prije nego što uopće dođete do kraja

CHEST DAY Izgradite ubojita prsa kroz samo tri vježbe
Datum objave: 10.04.2019

Napravite ove tri vježbe marljivo, s naglaskom na intenzitetu koji ćemo spomenuti, i bit će dosta. Izvedene pravilno, od ove tri vježbe će eksplodirati svako vlakno vaših prsa, a rezultat će biti veća, jača i bolja prsa - i manje izgubljenog vremena.

Prsni potisak s nagibom

  • 4-5 serija, 6-8 ponavljanja s 10 sekundi odmora (odmor od 1 minute između serije).

CHEST DAY Izgradite ubojita prsa kroz samo tri vježbe

Mašina/sprava za prsni potisak omogućuje vam da se usredotočite na prsa bez potrebe za stabilizacijom težine. Ako vaša teretana nema ovakvu spravu, koristite Smith mašinu s podesivim kliznim nagibom. Ako imate pristup ovakvoj spravi, koristite ju.

Zapamtite, samo zato što koristite spravu ne znači da ne možete raditi teško. Stavite utege/ploče i radite 8 ponavljanja s velikom težinom, održavajući dobru formaciju cijelo vrijeme. Da biste zadržali napetost na vašim prsima, nemojte dopustiti da vam se laktovi zatvore na vrhu.

Kada dođete do pada, odmorite 10 sekundi, a zatim pokušajte napraviti još nekoliko ponavljanja prije nego što uzmete puni odmor od 1 minute. Učinite tako za svaku seriju. Pauza odmora je odličan način za dodavanje većeg volumena i guranje vaših prsa do njihove apsolutne granice. Idite na 5 serije za ovu vježbu, ali ako smatrate da je posao obavljen nakon 4, prijeđite na sljedeću vježbu.

Razvlačenje bučicama na ravnoj klupi

  • 3-4 serije, 8 ponavljanja s 4 sekunde negativa (odmor od 1 minute između serija).

CHEST DAY Izgradite ubojita prsa kroz samo tri vježbe

Razvlačenjem poboljšavamo fleksibilnost, protežemo mišićna vlakna i izoliramo prsa bez uključivanja tricepsa. Ne želimo vas ohrabriti da idete lagano u ovoj vježbi, ali imajte na umu da razvlačenje ne uključuje korištenje najtežih bučica/utega u vašoj teretani. Još uvijek želite kontrolirati negativ na svakom ponavljanju.

Borba protiv te otpornosti kada se prsa protežu kod spuštanja utega čini mnogo više za vas nego jednostavno puštajući uteg da padne i pokušati ga vratiti natrag gore. Također, nemojte samo sklopiti utege zajedno na vrhu - u stvari, nemojte dopustiti da se dodirnu u vrhu. Usredotočite se na stiskanje vaših prsa i dobivanje dobre kontrakcije. To možete učiniti bez da se utezi dodiruju u vrhu.

Dipsevi s težinom - verzija dipseva za prsa

  • 3 serije, max ponavljanja (odmor od 1 minute između serija).

CHEST DAY Izgradite ubojita prsa kroz samo tri vježbe

Osim ako vam tjelesna težina ne daje dovoljno otpora, morat ćete dodati više težine na dipseve kako biste maksimalno povećali učinkovitost ove vježbe, velikog graditelja mase. Možete upotrijebiti remen na koji ćete dodati utege.

Kod ove posljednje vježbe napravite onoliko ponavljanja koliko možete dobiti s dodatnom težinom, i zapamtite, ako možete napraviti više od 12 ponavljanja, stavite više težine. Kada dostignete neuspjeh s težinom, maknite težinu i nastavite koliko možete. Ponovite tako za sve tri serije. Ako ne možete raditi dipseve s vlastitom tjelesnom težinom, pitajte trenera za pomoć i jednostavno dodajte dodatnu pomoć nakon prvog neuspjeha.

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Sendgrid

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel