ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Kako izgleda trening Michelle Lewin, jedne od najpoznatijih fitness modela?!

Kako izgleda trening Michelle Lewin, jedne od najpoznatijih fitness modela?!

Michelle Lewin bila je samo djevojka iz susjedstva prije nego što se upisala na svjetsku listu poznatih. Radila je u lokalnoj klinici u Venezueli. Trenutno se nalazi na Južnoj Floridi i uz pomoć društvenih mreža svoju motivaciju širi svojim obožavateljima diljem svijeta. A kako izgledaju njezini treninzi uz prehranu koja je bitan dio fitness zvijezde, donosimo vam u nastavku.

Kako izgleda trening Michelle Lewin, jedne od najpoznatijih fitness modela!
Datum objave: 02.03.2022

Michelle obavezno vježba dva puta dnevno. Njezini treninzi su podijeljeni u dva dijela: kardio trening i trening snage. Ujutro ima 40-minutni kardio trening. Navečer vježba u teretani u teškoj kategoriji. Općenito, njezin trening ima za cilj razviti omjer mišića i masti u tijelu. Svojim riječima objašnjava svoj podjelu treninga, govoreći: “Moj dan uključuje dva treninga: jutarnji kardio i vježbu navečer. Moj trening je jedina stvar koja je konstantna iz dana u dan. Moj život je pun sastanaka, fotografiranja, trening videa i putovanja.”

Međutim, sav svoj uspjeh pripisuje raznovrsnoj i pravilnoj prehrani koju jede. U prošlosti nije bila previše usredotočena na prehranu, već samo na rutinu vježbanja i pazila je da naporno i intenzivno vježba. To je bilo povezano s nepravilnim prehrambenim navikama tako da rezultati nisu bili previše vidljivi.

Sada, njezini treninzi nisu toliko "hardcore", ali se brine da jede na vrlo uravnotežen način. Jede male obroke šest puta dnevno. Ipak, njezin je plan prehrane potpuno zdrav. Na primjer, za doručak jede palačinke sa steviom, bjelanjke i nezaslađeno bademovo mlijeko koje joj daje vlakna, ugljikohidrate i proteine. Prehrana Michelle Lewin u kombinaciji s teškim treninzima pruža joj izvanredne rezultate.

Rim nije izgrađen u jednom danu, a isto je i kada je u pitanju Michelleino dobro utegnuto tijelo. Michelle je mukotrpno trenirala za svoje izvanredno zategnuto tijelo. Budući da je Michelle revna ljubiteljica fitnessa, pobrinula se da ide u teretanu kako bi trenirala 5 puta tjedno.

Michelle preferira podizanje lakših utega i izbjegava veće utege kako bi smanjila mogućnost ozljeda. Ali, ona pokušava dosegnuti veći raspon ponavljanja kako bi dobila tu dobro zategnutu tjelesnu građu. Kada je nakon nekoliko mjeseci treninga Michelle shvatila da je prirodno blagoslovljena lijepim i snažnim gluteusom, počela je još češće raditi na nogama. Problem s njezinim treningom stražnjice i nogu bio je u tome što joj je gornji dio tijela bio previše tanak. Sada više ne koristi teškaše (teške utege) za trening nogu i stražnjice, već pokušava raditi s većom količinom ponavljanja. Posljedično, postala je ljubiteljica treninga za cijelo tijelo.

Njezine zdrave životne navike, isklesani trbušnjaci i vitka figura zbog koje izgleda kao grčka božica učinili su je doista popularnom među njezinim obožavateljima. Djevojke diljem svijeta koje teže tjelesnoj građi poput njezine prate je za savjete i prijedloge. Čak je zahvalila i svojoj listi obožavateljica koje su inspirirane da budu poput nje i slijede njezin put karijere. Citirala je “Nikad nisam mislila da ću doći do te točke, pogotovo jer sam bivši Playboyjev model. Ali djevojke! Hvala! Volim vas! Najbolje ste!"

Kako izgleda trening Michelle Lewin, jedne od najpoznatijih fitness modela!

Michelle kaže da više ne želi biti fitness model već želi biti uzor svojim obožavateljicama koje žele ostvariti svoje savršene ciljeve. Od čudnog početka svoje karijere uspjela je stvoriti tijelo i život koji voli.

Ovako otprilike izgledaju njezini treninzi za cijeli tjedan:

  • Ponedjeljak: leđa, bicepsi
  • Utorak: lože, listovi
  • Srijeda: triceps, ramena
  • Četvrtak: dan odmora
  • Petak: noge, gluteusi
  • Subota: core tijela i trbušnjaci
  • Nedjelja: dan odmora

Ponedjeljak: Leđa i bicepsi

• Zgibovi (široki hvat) 4×12
• Zgibovi (normalan hvat) 4×10
• Povlačenja sajlom u sjedećem položaju 4×12
• T-povlačenja šipkom 4×12
• Biceps pregib s bučicama 4×16
• Biceps pregib EZ šipkom 4×12
• Biceps povlačenja sajlom 4×12

Utorak: Lože i listovi

• Ležeći pregib nogama 4×12
• Sjedeći pregib nogama 4×12
• Mrtvo dizanje 4×10-15
• Sjedeće podizanje listova 8×20
• Stajaće podizanje listova 6×20

Srijeda: Tricepsi i ramena

• Ekstenzija za triceps s bučicom 6×12
• Francuski potisak EZ šipkom 4×12
• Triceps ekstenzija iznad glave sajlom 4×12
• Sjedeći potisak bučicama 4×10
• Potisak s bučicama za ramena 3×10
• Prednja podizanja EZ šipkom 4×12
• "letenje" bučicama 4×10

Kako izgleda trening Michelle Lewin, jedne od najpoznatijih fitness modela!

Četvrtak:

Četvrtak je za nju opcija odmora. Ako osjeća da je dovoljno trenirala ili da je jako zauzeta tijekom dana, voli uzeti slobodan dan i umjesto toga završiti svoje kućne poslove.

Petak: Noge, gluteusi

• Iskoraci 4×12
• Mrtvo dizanje 6×20
• Potisak jednom nogom (svaka noga)
• Čučnjevi 4×12

Subota: Core tijela i trbušnjaci

• Viseći trbušnjaci
• Core kratki trbušnjaci 4×20
• Core kratki trbušnjaci na spravi za vježbanje 4×12
• Core kratki trbušnjaci na fit lopti 4×20

Nedjelja:

Nedjelje su za nju uglavnom dani odmora gdje se voli opustiti, ali pokušava biti aktivna baveći se poslovima tijekom cijelog dana.
Iako mnogi ljubitelji fitnessa preporučuju jogu i pilates, Michelle je priznala da ne radi previše treninga temeljenih na istezanju, barem ne "koliko bih trebala". Michelle ističe brazilsku bodybuildericu i fitness model Larissu Reis kao svoju motivaciju za vježbanje.

U intervjuu za poznati fitness blog, Michelle je otkrila svoje 3 najpoželjnije vježbe koje on voli raditi kad god može:

  • Sprintovi — Rekla je da sprintovi dodatno povećavaju njezine mišiće i u isto vrijeme zatežu njezinu guzu i sagorijevaju masnoće.
  • Iskoraci — Kako Michelle voli svoje zategnute noge, radi puno iskoraka kako bi oblikovala mišiće nogu.
  • Bočna podizanja — Michelle uživa u treniranju ramena i oblikovanju deltoida, a bočna podizanja pomažu joj da dobije te zategnute deltoide.

Voli raditi kombinaciju kardio i HIIT treninga i to uključuje u svoj raspored vježbanja. Ona kaže: “Ja se jednostavno volim znojiti kao manijak. Dakle, kako god se osjećam, hoće li to biti ubijanje na stepenicama u teretani, rolanje po South Beachu Miamiju ili tzv. Spinning trening. Održavam visok intenzitet i brinem se da uvijek forsiram najjače.”

To je sve o rutini vježbanja Michelle Lewin. U sljedećem članku prelazimo na njezinu prehranu koja joj pomaže da nahrani svoje tijelo za intenzivne treninge.

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel