ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Kako izgraditi ogromne ruke? Izvodite li francuski potisak pravilno?

Kako izgraditi ogromne ruke? Izvodite li francuski potisak pravilno?

Čeznete za ogromnim, nabildanim rukama? Tada će vas sigurno zanimati vježbe za triceps. Da, triceps, a ne biceps. Zauzima dvije trećine ruke. Zahvaljujući svom obliku "potkove", fascinira mnoge ljubitelje fitnesa koji čeznu za rukama koje će privući pažnju. Zato u nastavku donosimo jednu od važnijih vježbi za triceps: francuski potisak i kako ju pravilno izvoditi, Uvjerite se da radite ispravno...

Crno-bijela slika muškarca na klupi s podignutim bučicama u rukama.
Datum objave: 15.12.2019

Snaga tricepsa također može biti presudan faktor kod bench press-a ili shoulder press-a. Pitate se kako je to moguće?

Svi trigeminalni mišići nadlaktice sudjeluju u vježbama pritiska, posebno vježbama prsa i ramena. Postoji niz vježbi za ciljani razvoj tricepsa. Jedna od najučinkovitijih je francuski potisak o kojem možete više saznati u sljedećem videu.

Kako pravilno izvoditi francuski potisak?

Glavni dio tricepsa je njegova duga glava. 

Glavni naglašeni dio trigeminalnih mišića tijekom vježbanja francuskog potiska je njegova duga glava. Upravo tijekom mitskog izazova u stilu: "Pokažite bicepse!" brine o donjem luku oblika ruke i njezinoj ukupnoj složenosti.

Ta duga glava, osim navedenog, zauzima najveći dio triceps mišića od sve tri glave tricepsa i stoga najviše doprinosi snazi ​​tricepsa ruke. Angažiramo ju posebno kad se bučice kreću u snopu, nad glavom ili iznad čela.

Koje još vježbe uz francuski potisak preporučujemo tijekom treninga tricepsa?

U treningu francuski potisak ima svoje mjesto na istoj razini kao i druge složene vježbe tricepsa:

  • triceps propadanja na podu ili paralelnim šipkama,
  • triceps ekstenzija,
  • uski bench press.

Samo, ove vježbe utječu na vanjsku i unutarnju glavu tricepsa, a zajedno s vježbama usredotočenim na dugu glavu tricepsa postići ćemo sveobuhvatni razvoj trigeminalnih mišića.

Ne smijemo zaboraviti na pravilnu prehranu i vježbanje drugih mišićnih skupina

Rast mišića također zahtijeva više energije i proteina kako bi se omogućio njihov rast. Dobar plan prehrane jednako je važan kao i plan treninga. Whey protein može pomoći povećanju unosa bjelančevina (1,44-2,0 grama proteina po kg tjelesne težine) ili višekomponentni biljni protein. 

Želiš još korisnih informacija? Prijavi se na naš newsletter, a uz odlične članke dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju!

A još zanimljivih trening članaka možeš pronaći u nastavku:

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte