ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Kako se vratiti na trening nakon ozljede?

Kako se vratiti na trening nakon ozljede?

Svi su u nekom trenutku imali razdoblje u kojem nisu mogli trenirati. Istegnuti gležanj, slomljena ruka, istegnuti mišić - samo su neke od uobičajenih ozljeda s kojima se mnogi susreću na svom putu treniranja. Stoga se postavlja pitanje: Kako se vratiti na trening nakon ozljede bez rizika od ponovnog ozljeđivanja? Pročitajte u današnjem članku :)

Kako se vratiti na trening nakon ozljede
Datum objave: 21.04.2021

Budite strpljivi!

Strpljenje u slučaju povratka treningu nakon ozljede vrlo je važno! Znamo - želite se što prije vratiti na trening. Više je puta bilo dovoljno pričekati doslovno nekoliko dana, izliječiti ozljedu do kraja i polako obnoviti stanje koje je bilo prije ozljede. Što se dogodi ako ne pričekate? Ozljeda se vrati i sljedeći period, možda čak i tjedne ćete provesti na rehabilitaciji. Zato nemojte raditi takve greške - pričekajte dok ne budete potpuno zdravi i onda krenite ponovno s treninzima! 

Slijedite mišljenje stručnjaka koji znaju što rade!

Ako imate ozljedu već neko vrijeme, liječite je i namjeravate se vratiti treningu - obratite se svom liječniku ili fizioterapeutu. Njihov će glas biti konačan o tome je li pravo vrijeme za povratak ili ne. Ne slušajte mišljenja drugih koji nisu sigurni u to što govore i kažu vam da se vratite na trening. Odluku uvijek temeljite na mišljenju stručnjaka iz određenog područja - to će definitivno koristiti vašem zdravlju!

Polako se vratite treningu!

Ako ste dobili zeleno svjetlo za trening - važno je sjetiti se polako povećavati opterećenje iz treninga u trening. Ne možete se vratiti na trening s istim opterećenjima koja ste koristili prije ozljede. Vaše se tijelo mora ponovno prilagoditi treningu, a za to će trebati vremena. Povećavajte opterećenja iz tjedna u tjedan i ne zaboravite ojačati mišiće vježbama za jačanje. Tek nakon nekog vremena, kada osjetite istu snagu kao i prije ozljede, možete se vratiti na stara opterećenja i intenzitet treninga.

Učite na svojim pogreškama!

Analizirajte kako su izgledali vaši treninzi prije ozljede - jeste li potrošili dovoljno vremena na regeneraciju, tehniku ​​treninga i istezanje. Donošenje zaključaka pomoći će vam da u budućnosti izbjegnete ozljede. Ako ste zanemarili gore navedene čimbenike, to je moglo značajno pridonijeti ozljedi. Nakon što ste ih eliminirali - rizik od ponovnih ozljeda na istom ili drugom mjestu tijela smanjujete na minimum.

Kako se vratiti na trening nakon ozljede

Nastavite posjećivati ​​svog fizioterapeuta!

Iako ste već prilično zdravi i spremni za trening - vrijedi posjetiti fizioterapeuta još neko vrijeme nakon rehabilitacije. To će biti izuzetno važno za kontinuirano jačanje ozlijeđenog područja vašeg tijela. Omogućit će vam i kontrolu ozlijeđenog područja kad se vratite na trening - ako nema simptoma vraćanja ozljede i ako sve ide kako treba. To će također biti vrlo važno za vašu psihu, jer je nerijetko slučaj u kojoj se, nakon povratka nakon ozljede, bojimo obavljati određene aktivnosti, bojeći se ponovnog nastanka ozljede.

Sprijateljite se s raznim oblicima oporavka!

Sauna, bazen, masaže - ovo je samo nekoliko oblika regeneracije koji su korisni za vaše tijelo. Ne morate ići u bazen ili saunu odmah nakon svakog treninga, a usput provesti 2 sata na opuštajućoj masaži. No, vrijedi odabrati jedan od oblika regeneracije barem jednom ili dva puta tjedno, koji neće samo opustiti vaše tijelo, već će ga i brže regenerirati i moći ćete se brže razvijati iz treninga u trening, smanjujući rizik od ozljeda, dok poboljšavate ukupno zdravlje!

Koristite zdrav razum!

Zapamtite da ćete se uvijek vratiti treningu nakon ozljede - bez obzira na to koliko će biti teško. Znamo da bi svi voljeli trenirati bez ozljeda, ali ako naiđete na prepreku - to će vas iskustvo ojačati. Iskustvo ozljede omogućit će vam da rizik od nove ozljede svedete na najmanju moguću mjeru, a također će vas ojačati. 

Nesumnjivo je da bi svatko od nas želio izbjeći bilo kakvu ozljedu i njezine posljedice. Ovaj članak pomoći će bržem povratku na trening nakon ozljede i naučit će vas kako ne postupati nakon ozljede. Nadamo se da ćete čitajući ovaj tekst prihvatiti ove savjete i da ćete moći slobodno trenirati, a pritom ostati zdravi.

Ako ti se sviđa članak i želiš pročitati i ostale teme o kojima pišemo pogledaj ovaj link ovdje, a akcije prati tako da se prijaviš na naš newsletter, uz akcije dobit ćeš i 10% popusta na prvu kupnju! Pssst..

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju!

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel