ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Kružni trening bez teretane u 20 minuta!
Kružni trening bez teretane u 20 minuta!

Mnogi misle da se u kućnim uvjetima ne može odraditi podjednako efikasan trening kao što je to slučaj u teretani, i uz korištenje svih sprava koje su nam na raspolaganju. Međutim, ne mora biti tako - stvar je samo u odabiru onih vježbi koje će aktivirati određene grupe mišića, i tako angažirati cijelo tijelo.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!
Datum objave: 01.05.2019

Složili smo kružni trening koji vam neće oduzeti više od 20 minuta i za koji vam nisu potrebni utezi, sve radite vlastitom težinom. Nakon zagrijavanja, svaku od vježbi radite po minutu u dvije serije, s pauzom od 30 sekundi između. Osim što su vježbe snage, ove vježbe također sadrže i kardio elemente, tako da je ovaj kružni trening sveobuhvatan.

Steper

Kao steper vam može poslužiti bilo koje postolje - mala stolica, klupa i sl., koje možete pronaći u kući. Ova vježba se nalazi na samom početku kružnog treninga, jer predstavlja kardio sekvencu koja vas uvodi u daljnje vježbanje. Noge podižete na steper naizmjenično.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Sklekovi

Prelazite na sklekove, koji angažiraju ne samo gornje grupe mišića, već i trbušnjake i cijelo tijelo. Dlanovi u širini ramena ispred vas i pozicija kao za izdržaj je početni položaj, iz kojeg se prsima spuštate dolje što više možete, vodeći računa da ne spuštate glavu - pogled pravo. Ako vam je ovo teško - radite ženske sklekove s osloncem na koljenima.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Iskoraci u hodu

Vježba za noge, zadnju ložu, gluteus plus kardio elementi, koji su uključeni u njeno izvođenje. Poanta je da svaki naredni iskorak ujedno bude i korak naprijed. Leđa cijelo vrijeme ravna, obje noge se savijaju pod uglom od 90 stupnjeva, a koljeno prednje noge ne prelazi liniju stopala.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Skok iz čučnja

Još jedna vježba snage plus kardio. Angažirate cijelo tijelo. Raskorak u širini ramena, leđa uspravna - pozicija iz koje se spuštate u čučanj, dok vam noge ne budu paralelne s podom. Zatim iz te pozicije skačete u vis, noge ispravljate, a ruke podižete prema gore.

Vježba za triceps

Možete se osloniti na neku nižu stolicu dlanovima kao na slici, a noge su skroz ispružene. Zatim podižete gluteus i noge prema gore - oslonac je i dalje na dlanovima i stopalima, uz prebacivanje težine na ruke.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Izdržaj s podizanjem noge

Odlična vježba koja angažira cijelo tijelo, te je fantastična za podizanje gluteusa. Zauzmite položaj izdržaja, pa iz te pozicije podižite jednu pa drugu nogu naizmjenično prema gore, bez savijanja u koljenima. Vodite računa o položaju leđa.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Izdržaj uz zid i vježba bicikl

Za noge, kao i za mišiće stomaka ovo je odlična vrsta izdržaja. Naslonite leđa uz zid i zauzmite položaj kao da sjedite – noge trebaju biti što više paralelnije s podom. U ovom položaju treba biti oko 60 sekundi. Druga vježba je vožnja bicikla, što aktivira donje trbušnjake, ali u kombinaciji s podizanjem lopatica, a time se angažiraju i gornji trbušni mišići.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Izdržaj sa strane

I na kraju - bočni trbušnjaci plus mišići cijelog tijela. Kod bočnog izdržaja je oslonac na bočnom dijelu stopala i na podlaktici - leđa ravna.  U ovom položaju trebate biti oko 60 sekundi.

Kružni trening bez teretane kroz 8 različitih vježbi, a zahtijeva samo 20 minuta!

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel