ProteOne Facebook Instagram
Filtriranje

One to build it all

Whey of life

There can be only one

No excuses – be the one!

The chosen one

The one and only

Početna Savjeti Trening savjeti Kružni trening postiže svaki cilj, ili ipak ne?
Kružni trening postiže svaki cilj, ili ipak ne?

Postoje razni razlozi zbog kojih se odlučujemo početi trenirati. Obično je to želja da izgubimo nekoliko dodatnih kilograma. Jednako čest razlog je i razvoj mišićne mase ili poboljšanje stanja cijelog tijela. Dobro je odabrati metode treninga koje će se pokazati učinkovitim za sve te čimbenike. Savršen primjer ovdje može biti kružni trening, koji može napraviti svatko od nas. Zašto?

Kružni trening postiže svaki cilj, ili ipak ne Kako kružni trening izgleda u praksi.
Datum objave: 19.04.2019

Kružni trening - što je to? 

Na početku vrijedi dodati da kružni trening ne zahtijeva iskustvo. Stoga svatko može prakticirati - bez obzira na dob i spol. Sama pretpostavka kružnog treninga je trenirati cijelo tijelo tijekom treninga. Kao rezultat toga, odabiremo nekoliko vježbi koje izvodimo za redom. Vrijedno je obratiti pažnju tijekom treninga kako bi se počelo s najvećim skupinama mišića i da se završi s najmanjim. Pravi izbor vježbi omogućuje vam odustajanje od aerobnog treninga. Sumirajući ovaj dio, može se reći da tijekom jednog treninga istovremeno sagorijevamo kalorije, povećavamo izdržljivost i razvijamo sve mišićne skupine. 

Kružni trening - pravi plan 

Ovo je vrlo važno - kao i kod svakog treninga. Navedeni niz vježbi treba izvoditi za oko pola sata. Vrijedi trošiti oko 4 dana tjedno na treninge (npr. trening svaki drugi dan). Broj ponavljanja i izbor vježbi određuje se pojedinačno. Na primjer, može biti 10 vježbi od 15 ponavljanja. Učinkovitost treninga jamči njegovo neprekidno odvijanje, stoga si možete priuštiti odmor tek nakon što ste odradili sve vježbe. Još jedno pitanje je povećanje intenziteta treninga sa svakim tjednom. Također možete dodati odgovarajuća opterećenja za vaš trening. Pravi poredak je također vrlo važan. Na primjer, vježbe se mogu izvoditi na sljedeći način: vježbe na trbuhu, bedrima, prsima, bicepsima, tricepsima, rukama i listovima. Nakon prve serije sami odlučite.

Kružni trening kod kuće 

U slučaju kružnog treninga, velika pogodnost je činjenica da nam za izvođenje nije potrebna nikakva oprema. Alternativno, možete koristiti dodatna opterećenja kako biste promijenili trening. Sam kružni trening kod kuće je prije svega izvrsna alternativa za one koji iz raznih razloga ne žele, ili ne mogu ići u teretanu. Vježbe se također mogu izvoditi bilo gdje. Za vježbe uglavnom koristimo težinu vlastitog tijela. Što se tiče učinaka vježbi, činjenica da vježbate kod kuće nema nikakvu važnost. 

Kružni trening postiže svaki cilj, ili ipak ne Kako kružni trening izgleda u praksi.

Kružni trening u teretani 

Kada je u pitanju kružni trening u teretani, prije svega, ovdje imamo specijaliste koji će vam pomoći u pravilnom izboru vježbi. Sami treninzi imaju nekoliko posebnih pravila. 

Prije svega - odabir treninga počevši od najveće mišićne skupine. 

Drugo - broj ponavljanja ovisno o tome što želimo postići. 

Treće - odgovarajući izbor dodatnih opterećenja. 

Četvrto - prekidi između uzastopnih vježbi. 

Trening za masu 

Kružni trening u praksi donose manje koristi od tradicionalnih treninga kada pričamo o postizanju mase. U slučaju ove vrste vježbi, međutim, važno je umjereno slijediti prave rezultate - to jest, zadržati prave proporcije treninga. Kao i kod svakog treninga tako i kod kružnog treninga, odgovarajuća prehrana igra značajnu ulogu. U ovom slučaju, glavni cilj je dopuniti izgubljene kalorije. Vrlo dobro će vam pomoći u izgradnji mnogo višestrukih vježbi. Oni uključuju: mrtvo dizanje, čučnjevi, povlačenja, sklekove. Proporcije vježbi trebale bi izgledati kako slijedi - počinjemo s 4 kruga, gdje postupno povećavamo njihov broj. Vrijedi provoditi do 8 krugova (u jednoj sesiji). Svakoj vježbi bi trebali posvetiti dva dana u tjednu. 

Newsletter

Prijavi se i ostvari popust od 10% na prvu kupnju

Jednom tjedno ti šaljemo:
  • Posebne ponude i akcije
  • Savjete za trening
  • Savjete za prehranu
  • Zdrave recepte
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo naša Pravila privatnosti.

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Pravilima privatnosti pročitajte ovdje.

Više o Pravilima o korištenju kolačića pročitajte ovdje.

 

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Pravilima o korištenju kolačića.

Google maps
Google AdWords
Facebook messenger (like page)
Live chat
Mailgun

Google tag manager
Google analytics
Google ecommerce
Facebook pixel